Категорії архівів: Новини закладу

Атестація у НВК

Загальношкільні батьківські збори

14 березня у Миронівському НВК відбулися загальношкільні батьківські збори. У ході проведення їх були розглянуті такі питання: особливості національно-патріотичного виховання у відповідності до «Концепції національно-патріотичного виховання» та концепції «Нова українська школа»; безпечне освітнє середовище; ознайомлення із Законом України від 18.12.2018 року № 2657-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)»;  залежність дітей від гаджетів та яку шкоду може завдати кібербулінг.

Соняшник-2019

5 березня 2019 року, у Миронівському НВК успішно стартувала Х Українознавча гра “Соняшник”. 155 учнів 1-10 класів узяли участь у цікавій, захоплюючій інтелектуальній грі. Чекаємо подарунки від Творчого об’єднання «Соняшник»! 

Вступна кампанія

Запрошуємо батьків та абітурієнтів на збори.Київський національний університет імені Тараса Шевченка запрошує учнів старших класів, їх вчителів та батьків відвідати збори, присвячені вступній кампанії – 2019що відбудуться 16 березня (субота) о 10:00 в Актовій залі корпусу Інституту післядипломної освіти Університету за адресою: м. Київ, вул. Васильківська, 36. Мета заходу – роз’яснення особливостей вступної кампанії у 2019 році на ОР бакалавра.                                                        
Секретаріат Приймальної комісії (044) 521-35-61

День відчинених дверей у КНУКіМ

Профорієнтаційна робота в нашому  навчальному закладі  спрямована на ознайомлення учнів  зі світом професій, кон’юнктурою ринку праці, правилами вибору професій, власними правами та обов’язками. Тож згідно з Планом профорієнтаційної роботи НВК на 2018-2019 н.р. 23 лютого учні 11 класу побували в  Київському національному університеті культури і мистецтв. Старшокласники ознайомилися з історією вишу,   а також  із  роботою окремих кафедр університету, зустрілися з ректором навчального закладу. 

11 22 33 44

Про згуртований колектив

2а

Нещодавно у  2-А класі відбулося  цікаве заняття  на тему:  “Згуртований та дружний колектив як запорука успішного навчання учнів!”  Практичний психолог О.В.Козленко працювала з учнями над тим, щоб вони більше дізналися, які існують  правила дружби. А ще школярі гралися в ігри на зміцнення колективу, малювали листівку другу  і, мабуть, найголовніше – усі  отримали позитивні емоції, якими в кінці заняття поділилися з усіма.

Свято «У саду поетичнім»

21 лютого з нагоди святкування Міжнародного дня рідної мови та з метою пошуку й підтримки юних талантів та обдаровань  у нашому навчальному закладі відбулося  свято поезії  «У саду поетичнім». 55 учнів 1-11 класів  демонстрували своє вміння  у виразності декламування віршів на патріотичну тематику, веселилися разом від акторської майстерності  читати гуморески,  дружно аплодували тим, хто радував присутніх   власними поезіями. Усі учасники були нагороджені грамотами. А  27 лютого переможці шкільного етапу будуть брати участь у районному поетичному святі «Перлини Миронівщини».

1-2 3-4 10 11

 

Мовно-логічні вправи складаємо залюбки

З нагоди відзначення Міжнародного дня рідної мови 21 лютого в перших класах були проведені мовно-логічні вправи  з Lego:  “Склади речення», «Асоціативний кущ». Здобувачі освіти із захопленням складали вислови про рідну мову. Різноманітні вправи з Lego виконували в колі і в групах. Варто зазначити, що  такі завдання розширюють словниковий запас дітей та підвищують інтерес до вивчення рідної мови.

Чучмій Н.Б., Чемерис Л.В., класні керівники 1-А та 1-Б класів

1 2 100_7404 100_7422

«Про кохання всерйоз і жартома»

У День Святого Валентина учні 10-Б класу стали учасниками гри «Про кохання всерйоз і жартома». Десятикласники пригадували історію виникнення свята, слухали легенди про святого Валентина, розмірковували, як діяти і знаходити вихід із несподіваних ситуацій. Дівчата згадували смачні страви, які вміють готувати, а хлопці змагалися у вправності підбирати у відповідь ніжні слова подяки. Разом слухали сучасні пісні на слова українських поетів, складали пазли, змагалися, розважалися відпочиваючи. Підготували і провели захід соціальний педагог Аліна Вікторівна Харченко та бібліотекар закладу Світлана Миколаївна Глоба.

4 5 6 11

І серце, і душа співає…

114 лютого в усьому світі відзначають День закоханих, адже існує повір’я, що священика Валентина за його добрі справи зарахували до лику святих. І 496-го року Римський Папа Геласіус оголосив цю дату Днем Святого Валентина. Кажуть, що   це день, коли заборонено сумувати, тому вчителі та учні були у піднесеному настрої. А ще сьогодні кожен учнівський колектив  узяв участь у творчому конкурсі – у фойє навчального закладу демонстрували власноруч зроблені валентинки. Найкреативнішими стали учні 5-А, 6-Б,7-А та 7-Б  класів. Упродовж дня працювала шкільна пошта:  члени учнівського парламенту доставляли валентинки-зізнання за призначенням.

3 524

До Дня святого Валентина

Юлія

13 лютого  у Миронівському  центрі дитячої та юнацької творчості відбувся районний захід, присвячений Дню Святого Валентина. Наш навчальний заклад гідно представили старшокласники Юлія Легкодух (11 клас) та Максим Потапеня (10-А клас). Вони брали участь у  цікавій конкурсно-розважальній програмі до дня закоханих. Вітаємо Юлію та  Максима, які стали переможцями в номінації «Найромантичніша пара».

До Міжнародного дня рідної мови

logo-1-150x100.jpg.pagespeed.ce.DJfWMg4fJmЩороку 21 лютого світове співтовариство відзначає Міжнародний день рідної мови.
Сучасна Україна, як європейська держава з великим розмаїттям етнічних спільнот, надає можливість усім національним меншинам розвивати, збагачувати і зберігати свої рідні мови. Водночас, мовою національної консолідації є державна українська мова, яка відображає самобутність багатомільйонної української нації і є основою її духовності та історичної пам’яті.
З нагоди святкування Міжнародного дня рідної мови Міністерство освіти і науки України рекомендує організувати та провести у закладах загальної середньої освіти фестивалі, конференції, семінари, презентації, круглі столи, відкриті уроки, книжково-ілюстративні виставки, диктанти.
Методичні рекомендації ІМЗО на допомогу проведенню заходів. Диктант у перекладі мовами національних меншин за посиланням www.facebook.com/learning.languages.together. Інформацію, фотоматеріали щодо відзначення Міжнародного дня рідної мови просимо надсилати на електронну адресу menshina213@gmail.com.
За матеріалами КНЗ КОР КОІПОПК

Конфлікти в нашому житті

Конфлікт – одне з найважливіших явищ сучасності. Життя людини в суспільстві досить складне та сповнене протиріч, крім того, всі ми різні, маємо неоднакові наміри, інтереси тощо.Сьогодні учні 8-Б класу вчилися, як вести себе в конфліктних ситуаціях, як допомагати тим, хто потрапив у незвичайні обставини. А ще восьмикласники переглянули  презентацію «Знайомтесь : я – конфлікт!», потім узяли участь у її  обговоренні. А на завершення було проведено методику «Діагностика схильності до конфліктної поведінки» К. Томаса для визначення переважного способу поведінки людини у конфліктних ситуаціях.

8-бб 8-ббб

Семінар учителів фізичної культури

06 лютого 2019 року на базі нашого закладу відбувся районний семінар-практикум для вчителів фізичної культури. Практична частина семінару була представлена уроком у 9-Б класі, який провів Рябченко В.П. 

IMG-16ed02128df00223afec63f17bd16d01-V IMG-afa1b87cb46a036564869309b3bab140-V

День безпечного Інтернету

05 лютого 2019 р., до Дня безпечного Інтернету, у фойє НВК для здобувачів освіти було організовано інформаційну виставку, а першокласники разом із учителем групи продовженого дня Ю.В.Галіченко та соціальним педагогом А.В.Харченко переглянули відефільм “Корисні підказки. Увага, Інтернет!” та розфарбували заздалегідь підготовлені тематичні малюнки. Учитель інформатики О.В.Ковалишина познайомила учнів із сайтами для дітей, на яких вони можуть знайти корисну інформацію про небезпеки в Інтернеті та як їх уникнути.

Тиждень «Ми – дослідники. Ми – винахідники»

Тиждень «Ми – дослідники. Ми – винахідники» першокласники Миронівського НВК розпочали з захоплюючих експериментів.  Діти із задоволенням досліджували і пізнавали світ. Для досліду «Вода-мандрівниця» знадобилися вода, харчова фарба та паперові рушнички. Саме вони допомогли учням створити новий колір із похідних та урівноважити воду в посудині. Малі дослідники прийшли до висновку, що все в природі взаємодіє і доповнює одне одного. Першокласники дослідили, як  рослина отримує вологу й розчинені в ній мінерали з грунту в природних умовах. Наочним прикладом став дослід із листками капусти. Діти у склянки з розчиненим барвником ставили білі листки свіжої капусти. Через деякий час пелюстки брали забарвлення того розчину, у якому вони перебували. За допомогою лупи малі дослідники цікаво спостерігали за цим процесом.  Також діти порівнювали, чим схожі дослідник та винахідник, пропонували, як звичайні речі можна використати незвичайним способом. А ще вони дізналися про відомих на весь світ українських винахідників. Пошуково-пізнавальні анаграми та ребуси, робота з LEGO – це все цікавий світ школярів-першокласників!

Оціни себе

1

 

Сьогодні бути  підлітком  досить складно: ніяк не вгадаєш, що про тебе думають інші. Може бути, що хтось перебільшує свої недоліки;  може, навпаки – надто високої думки про себе?  Тож соціальним педагогом А.В.Харченко була запропонована старшокласникам методика вивчення загальної самооцінки.

Проективна методика «Дерево

На дослідження шкільної мотивації та адаптації  нещодавно з учнями 1-А класу соціальним педагогом була проведена  проективна методика «Дерево», розроблена англійськими психологами Джоном і Дайаной Лампен.  Цей тест дітям дуже сподобався.

IMG_20190125_080748 IMG_20190125_080820

Протидіємо булінгу разом

Нині серед учнівської молоді надзвичайно загострилася проблема насильства, здійснюваного самими дітьми один до одного. Тому психологічною службою Миронівського НВК було проведено анонімне анкетування «Булінг та його прояви в підлітковому віці». Метою опитування було вивчення думки респондентів із приводу проблеми булінгу та шляхів покращення стосунків в освітньому середовищі.  Практичний психолог О.В. Козленко  ознайомила педагогічний коллектив із результатами моніторингу “Булінг та його прояви в підлітковому віці”, наголосивши про актуальність проблеми насильства в освітньому просторі. По закінченні виступу вчителі переглянули та обговорили ролик “Викресли булінг!” Соціальний педагог А. В. Харченко підготувала для педагогів пам’ятки “Хто і як відповідатиме за булінг в Україні”, адже 19 січня 2019 року набув чинності Закон України від 18.12.2019 року № 2657-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)».

3 4