Виховна робота в ліцеї

Шість основ виховної діяльності

  • Навчання – активні форми навчання класних керівників.
  • Інновації – експериментально-дослідна робота.
  • Діяльність – організація виховного процесу.
  • Майстерність – діяльність класного керівника.
  • Творчість – позашкільна освіта.
  • Мудрість – діяльність шкільної бібліотеки.

Модель вихованості учнів

  • Учень знаючий: розвиток здібностей до самоосвіти.
  • Учень соціальний: соціальна адаптованість.
  • Учень – творча індивідуальність: розвиток позитивної «Я – концепції».
  • Учень культурний: культура самовираження.

Забезпечення процесу формування вихованості

Науково-методичне забезпечення:

  • семінари-конференці;
  • досвід виховної роботи;
  • МО класних керівників;
  • динамічні, творчі групи;
  • діагностика процесу вихованості;
  • моніторинг вихованості.

Інформаційно-методичне забезпечення:

  • методичні рекомендації;
  • статті;
  • посібники;
  • каталоги.

Забезпечення готовності педагогів до розв’язання завдань виховання:

  • реалізація плану підвищення кваліфікації;
  • розробка пакету програм курсів, гуртків.

Розробка і реалізація програм розвитку виховання:

  • створення моделі виховних систем;
  • експериментально-дослідницька робота.

Єдиний режим виховної роботи у Миронівському НВК

  • Понеділок – день інформаційного спілкування
  • Вівторок – день доброчинних заходів
  • Середа – день учнівського самоврядування
  • Четвер – день спортивних змагань, масових заходів, колективних творчих справ
  • П’ятниця – день чистоти й порядку, день дозвілля