Категорії архівів: Виховні справи

Вшанування пам’ять героїв Небесної Сотні

Учні 6-А класу під час години спілкування вшанували пам’ять героїв Небесної Сотні, ознайомились із деякими фактами про Революцію гідності та життєписами  тих, хто віддав своє життя, захищаючи суверенітет України.

Fotoram.io (12)

Міжнародний день рідної мови

21 лютого відзначають Міжнародний день рідної мови. Учні  4-А класу (класний керівник Н.Б.Чучмій) долучилися до святкування, продемонструвавши свою любов і повагу до рідного слова. Також учасники заходу довели собі і присутнім, що знають українську, вільно нею спілкуються, а головне – пишаються рідною мовою!

Курити чи бути здоровим?

«Куріння – це звичка, огидна для зору, нестерпна для нюху, шкідлива для мозку, небезпечна для легенів», – говорив  Якоб І, король Великобританії, ще в 1604 р. Щоб з’ясувати,  чому люди починають курити  і  які  бувають наслідки, 17 лютого в 7-А класі (класний керівник Інна Василівна Василенко) відбулася відкрита виховна година «Курити чи бути здоровим – вибирайте самі». Здобувачі освіти отримали завдання: підготувати невеликі повідомлення про шкоду куріння, створили   презентацію про те, як саме куріння впливає на організм людини. А спільний перегляд відеофільму дав здобувачам освіти зрозуміти, якими негативними для дитячого організму можуть бути  наслідки від  куріння. Головне, що діти запам’ятали:  здоров’я, радість життя і щастя —  у наших руках.

2 (2) 20220218_125030

«Чи знаєш ти своє місто?»

Нещодавно Миронівщина святкувала чергову річницю з дня визволення від загарбників часів Другої світової війни. Тож   у 5-Б класі відбулася вікторина на тему «Чи знаєш ти своє місто?» Класний керівник Левко Валентина Миколаївна творчо та креативно підійшла до підготовки різноманітних цікавих  завдань про минуле та сьогодення рідної Миронівки. Діти з великим ентузіазмом поринули у гру, щоб  доторкнутися серцем до історії свого рідного міста. Вихованці 5-Б класу активно вирішували тести, розгадували фото, складали вірші, висловлювали свою любов рідному місту на іноземній мові, розгадували ребуси тощо. Оскільки у вікторині брали участь три команди і щоб чесно були підраховані  бали за правильні відповіді, у якості журі запросили учнів 11-Б класу, які відповідально поставилися до своїх обов’язків. Діти були у захопленні від гри, адже багато чого пригадали і дізналися нового, цікавого про свою малу батьківщину.

IMG-c17c81772ee7b37f7f7641ffb88d3cb9-V IMG-4ada53785479721902443788a28567c0-V

Проєкт «Історія Миронівського академічного ліцею №2 у долі моєї родини»

MyCollages (2)Наші долі нерозривно пов’язані з долею країни, з долями людей, які жили і живуть поруч. Ми розуміємо, що є частинкою історії і відчуваємо себе причетними до історії нашої країни, ролі в ній улюбленого міста, нашої школи, наших сімей, нас самих. Історія школи, як і історія країни, міста, складається з маленьких історій, з доль конкретних людей. Школа, овіяна славою тих, хто її будував, хто починав вчити дітей у дуже складний для країни час, даючи країні освічених фахівців. Життя кожної людини пов’язане зі школою. Тут формуються особистості. Покоління за поколінням діти переступають поріг Миронівського академічного ліцею №2, проводять роки дитинства та юності, а згодом приходить пора розлуки, вони покидають рідні їм стіни і вирушають у світ. А школа живе далі, гостинно відкриваючи двері іншим, з надією побачити своїх вихованців у їх дітях та онуках.  
Протягом І семестру здобувачі освіти 3-Б класу розпочали роботу над довгостроковим проєктом «Історія Миронівського академічного ліцею №2 у долі моєї родини». Результатами своїх  досліджень вони поділилися із однокласниками. Ці історії виявилися настільки цікавими і несподіваними, що діти, які з тих чи інших причин не взяли участі у проєкті, вирішили також долучитися до нього. Отож творчу роботу над таким  надзвичайно цікавим проєктом третьокласники продовжать і в ІІ семестрі.

Обираєш професію – обираєш долю

Нещодавно в 11- А класі (класний керівник Г.О.Харченко)  було  проведено  виховну справу ” Обираєш  професію – обираєш  долю”. Учні  ознайомилися із  класифікацією  професій, як  правильно  підходити  до  їх  вибору. Розглянули  найпрестижніші  професії.

11-А

Виховна справа у 6-Б класі “Як створити власний імідж?”

6-БВидатний український філософ Григорій Сковорода казав, що для того щоб виміряти небо і землю, спершу маємо виміряти са­мих себе; шлях до пізнання істини лежить через самопізнання. «Пізнай себе!» — цей заклик звернено до кожного із нас. Шлях людини до себе і людей, визначення своїх здібностей і можливос­тей, свого місця серед людей лежить через пізнання самого себе. Юність — пора вагомих змін. І саме в юності людина по­чинає замислюватись над власною особистістю, намагається дати собі оцінку, прагне самостійності і самовираження. А для цього потрібно створити свій імідж. Як стати неповторною особистістю, досягти поставленої мети, підвищити свій культурний рівень, бути  високоморальним та духовно багатим – усі ці непрості питання намагалися осмислити учні 6-Б класу разом із класним керівником Л.В.Панченко під час  години спілкування, що відбулася 17 грудня. А своєрідним підсумком виховної справи стали слова Василя Сухомлинського: «Людина народжується не для того, щоб зникнути невідомою порошинкою. Людина народжується для того, щоб лишити після себе слід — на Землі, в думках, у серцях інших людей».

19 грудня – день cвятого Миколая

1-А
Малий та старий знає про нього. Щороку він приходить у кожну господу з  миром і дарунками. Для маленьких дітей стає чарівною казкою, коли невидимо з‘являється вночі і кладе під подушку такі бажані гостинці. Наслідуймо добро і вчинки Миколая! Нехай це свято стане для нас святом Доброти, Прощення, Любові до ближніх. Учні першого 1-А класу (класний керівник Т.О.Близнюк)  писали листа до Миколая, співали пісні, розказували вірші.

Українська хустка

Нещодавно у 5-А класі пройшов виховний захід на тему: «Українська хустка». Учні дізналися багато цікавих фактів про хустку, розмальовували традиційні орнаменти, створювали колаж. Здобувачі освіти спробували себе і в ролі дизайнерів, адже українська хустка – це модний тренд сучасності, який може носити не лише дівчина.

Світ проти насилля очима дітей

У рамках проведення Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства» у 7-А класі відбувся виховний захід на тему: “Світ проти насилля очима дітей”. Проведення цього заходу організувала класний керівник учнівського колективу Інна Василівна Василенко.

зображення_viber_2021-12-03_13-48-52-242

Година спілкування у 6-А класі «Як я дбаю про свою планету»

29 листопада 6А (1)29 листопада у 6-А класі (класний керівник Юлія Олександрівна Отрощенко) відбулася година спілкування «Як я дбаю про свою планету». Здобувачі освіти зробили висновок: без природи людське життя неможливе, а тому потрібно охороняти та шанувати її. Діти розповіли про те, що вони роблять для збереження здоров’я планети Земля: не смітять на вулицях, ходять до крамниць із багаторазовими торбинками, сортують сміття вдома тощо. Дбати про довкілля – обов’язок кожного свідомого громадянина (чи свідомої людини). Якщо дотримуватися хоча б таких простих правил, можна суттєво покращити стан екології.

88-мі роковини Голодомору-геноциду

10-АА26 листопада, до Дня пам’яті жертв Голодомору 1932‒1933 років,  у 10-А класі був проведений урок-реквієм «88-мі роковини Голодомору-геноциду», Цей захід був проведений класним керівником Заїменко А.О. спільно з працівниками Миронівського краєзнавчого музею Савсюк Інною Юріївною та Рябець Катериною Олександрівною. Здобувачі освіти відвідали тематичну виставку, присвячену роковинам Голодомору 1932-33 рр., дізналися про особливості організації радянською владою штучного голоду в межах колишнього Миронівського району, ознайомилися з тематичною краєзнавчою літературою та Національною Книгою Пам’яті жертв Голодомору в Київській області. Особливо розчулили учнів спогади очевидців цієї жахливої трагедії українського народу.

Година спілкування «Хліб – найбільший скарб на Землі»

Година спілкування 6- А до Дня памяті жертв ГолодоморуТрагічною сторінкою українського народу є голодомор 1932-33рр.  Він забрав мільйони життів наших співвітчизників. Людство, українське суспільство не має права забути найбільшої трагедії ХХ сторіччя, коли у стражданнях, виснажені голодом, вмирали діти, молоді люди, їхні батьки. Крихта хліба для людей, які помирали від голоду, була справжнім скарбом. І саме про хліб  як найдорогоцінніший скарб  говорили 26 листопада учні 6-А класу під час  години спілкування. Це була данина пам’яті всім тим, хто став  жертвою страшного Голодомору. У ході заходу  діти мали змогу ознайомитися, якою була  праця  хліборобів колись і є тепер, як наші предки шанобливо ставилися до найбільшої святині – хліба.  Кожен пригадав народні прислів’я та загадки про хліб. Нікого не залишила байдужим розповідь класного керівника Отрощенко Ю.О. про трагічні 1932-33 роки в Україні та рідній Миронівці. А в суботу, 27 листопада, кожен шестикласник разом із рідними вирішив долучитися до акції «Запали свічку».

 

Жорстокому поводженню з дітьми – НІ!

26 листопада,  у рамках щорічної акції «16 днів проти насильства» відбулася  виховна година у 7-Б  класі. Класний керівник Радченко К. Ю. розповіла учням про види насилля, їх наслідки та протидію цьому злу. Спільно  дійшли до висновку: треба, щоб людина, яка страждає від домашнього насильства, не мовчала, щоб вона зверталася за порадою, не боялася і знала, що їй можуть допомогти. Кожен учень виготовив символічну долоньку, а потім разом створили колаж! Учні та батьки отримали пам’ятки про запобігання домашньому насиллю.

Діти у світі без насильства

25 листопада 2021 року працівниками психологічної служби ліцею було проведено виховний захід «Життя без насильства» зі здобувачами освіти 5 – А класу. Діти ознайомилися з причинами виникнення насильства, його класифікацією та формами прояву. Виконуючи різні завдання, вони зрозуміли, що будь-який прояв жорстокості є негативним та потрібно бути дружніми й доброзичливими один до одного.

зображення_viber_2021-11-25_14-07-54-258

Година спілкування «Ми – різні, але ми – рівні»

ф-Усі-ми-різні-усі-ми-рівніЗ 25 листопада до 10 грудня проходить щорічна Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства»,  основною метою якої є привернення уваги громадськості до актуальних суспільних проблем: подолання насильства в сім’ї, протидії торгівлі людьми та жорстокого поводження з дітьми, гендерного насильства та забезпечення рівних прав жінок і чоловіків тощо. А ще цей шістнадцятиденний період акції охоплює наступні важливі дати:
– 25 листопада – Міжнародний день боротьби з насильством щодо жінок;
– 1 грудня – Усесвітній день боротьби зі СНІДом;
– 2 грудня – Міжнародний день боротьби з рабством;
– 3 грудня – Міжнародний день людей з обмеженими фізичними можливостями;
– 5 грудня – Міжнародний день волонтера;
– 6 грудня – Ушанування пам’яті студенток, розстріляних у Монреалі;
– 10 грудня – Міжнародний день прав людини.
unnamed (1)

У Миронівському академічному ліцеї №2 з 25 листопада по 10 грудня  відбуватимуться різноманітні виховні справи, які затверджені керівником освітнього закладу. А сьогодні, 25 листопада, учні 1-А класу першими приєдналися до акції «16 днів проти насильства». В учнівському колективі  відбулася година спілкування «Ми – різні,  але ми – рівні».  Класний керівник Тетяна Олександрівна Близнюк запропонувала дітям переглянути наостанок і відеоролик «Мій світ без насильства – щаслива дитина, друзі, сім’я».

Всеукраїнська акція “16 днів проти насилля”

зображення_viber_2021-11-25_13-34-32-897

Cьогодні у нашому ліцеї №2 стартувала Всеукраїнська акція “16 днів проти насилля”. Працівники психологічної служби для всіх здобувачів освіти  у фоє закладу розмістили інформацію про доцільність проведення  акції в Україні, а також історичну розповідь про її запровадження.

До Дня гідності та свободи

З метою вшанування патріотизму і мужності громадян, які постали на захист демократичних цінностей, прав і свобод людини, національних інтересів України та її європейського вибору, в 11-Б класі було проведено виховну годину «21 листопада – День гідності та свободи». 

11-Б

Урок мужності до Дня Гідності та Свободи

photo_2021-11-22_11-12-34

День Гідності та Свободи – пам’ятна подія в Україні, що вшановується щороку 21 листопада на честь двох революцій: Помаранчевої (2004 р.) та Революції Гідності (2013-2014 р.). До цієї знаменної дати в 10-Б класі (класний керівник Тетяна Миколаївна Діденко) відбулася година спілкування «Пам’ятаємо наших героїв, що за волю поклали життя». Старшокласники  віддали шану патріотизму й мужності громадян, які стали на захист демократичних цінностей, прав і свобод людини, національних інтересів нашої держави та її європейського вибору.

Виховна справа «Я українець, патріот, громадянин»

332185_1До Дня Гідності та Свободи відбулася виховна справа у 5-А класі. Адже, на думку класного керівника Н.М.Лобас, пріоритетним напрямом виховання майбутнього покоління є формування у здобувачів освіти почуття патріотизму, шанобливого ставлення до Батьківщини, національної самосвідомості й гідності, до рідної мови, культури і  традицій. Під час проведення виховної справи «Я українець, патріот, громадянин» діти з’ясували значення цих понять, створили  колаж «Калина – символ України», ознайомились із неймовірними фактами з історії рідної держави. Протягом заняття класний керівник Н.М.Лобас згадала і події 21 листопада – День Гідності і Свободи. Вихованці спробували пояснити, що ж таке гідність і свобода, для чого вони потрібні, а  наостанок записали на листівках, чому вважають себе українцями. А ще  п’ятикласники прослухали вірш В. Сосюри «Любіть Україну», який декламували свіввітчизники з різних областей нашої Батьківщини.

День толерантності у 8-Б класі

1637511760955

Учні 8-б класу та класний керівник Ірина Миколаївна Буряк теж долучилися до відзначення Міжнародного дня толерантності. Виховний захід пройшов у невимушеній атмосфері. Інтерактивні вправи дали можливість учням краще пізнати один одного та оцінювати власну поведінку з позицій толерантності. Усвідомлення того, що ніхто не є кращим чи гіршим – усі різні, було основною метою заходу.

«Толерантність – це єдність у різноманітті»

5-БНещодавно класний керівник Валентина Миколаївна Левко з нагоди  Міжнародного дня толерантності провела для своїх учнів 5-Б класу  годину спілкування на тему: «Толерантність- це єдність у різноманітті». В.М. Левко зазначила, що  розмови про толерантність мають розпочинатися зі слів, що всі ми належимо до одного виду “людина із планети Земля”, яка має жити без насилля та утисків. Але, на жаль, часто люди проводять розділення на свій і чужий за тією класифікацією, яку самі собі вигадали. Зараз світ настільки різноманітний, що толерантність стала  умовою самовиживання та співіснування. Цікавий захід розпочався із вправи «Зроби комплімент», де діти розвивали навички спілкування, формування позитивної самооцінки. Класний керівник провела для учнів тест на тему: «Наскільки я толерантний». Діти виконали декілька наочних експериментів, прослухали історії, які несли у собі значення і розуміння поняття толерантності, а в кінці розмови  «виростили» дерево і квіти, на листках і пелюстках яких залишили свої побажання  бути терпимими, добрими, чуйними, милосердними, уважними один до одного.

”Чи толерантна я людина?»

9-АСьогодні толерантність – яскравий показник ступеня демократичності кожної держави й одна з умов її розвитку. Тож 16 листопада, відзначаючи Міжнародний день толерантності, учні  9-А класу (класний керівник А.Я.Левіт)  були активними учасниками години спілкування, де говорили про те, як на ділі виявляти повагу до людей інших рас, національностей та будь-яких  переконань. Також діти мали змогу пройти тест ”Чи толерантна я людина?”.