Категорії архівів: Виховні справи

До Міжнародного дня рідної мови

День рідної мови

 

Учні 3-А класу разом із класним керівником Т.О.Близнюк із нагоди Міжнародного дня рідної мови створили мовний колаж «Яке прекрасне рідне слово!» Здобувачі освіти поглибили свої знання про мову, її розвиток, місце серед інших мов світу. В цей день кожен мав змогу відчути себе частинкою свого великого народу, посіяти у своєму серці  зернину любові до Батьківщини. Бережімо і шануймо свою мову, бо з нею – майбутнє України!

Виховна справа “Рідна мова – серця мого подих”

1-Б21 лютого світове співтовариство відзначає Міжнародний день рідної мови. Для кожної людини її рідна мова – найкраща і найдорожча у світі, бо саме вона визначає пам’ять народу в історичному і цивілізаційному часі. У цей день у 1-Б класі (класний керівник А.П. Грабар) відбулася виховна справа “Рідна мова – серця мого подих”. Першокласники переглянули пізнавальне відео про мови світу, взяли участь у цікавій вікторині, визначили кращих приборкувачів каліграфічного письма і виготовили вітальну листівку. Найменші школярики назавжди запам’ятають, що мова – наша найбільша цінність, скарбниця духовних надбань, життєвого досвіду, праці та творчості багатьох поколінь.

Єдність – наша зброя

16 лютого наш нескорений народ відзначає День єдності. У цей день українці демонструють усьому світу, що незламні, єдині та тримають оборону.  Незважаючи на усі негаразди, що відбуваються зараз,  ми прагнемо одного – миру, спокою, міцної та квітучої держави й чистого неба над головою. Тож учні 7-А класу (класний керівник Лобас Н.М.) під час години спілкування “Єдність – наша зброя” ще раз переконалися, що Україна ні за яких обставин не впаде на коліна перед жорстокістю. У ході заходу діти розгадували анаграми, кросворди, філворди, складали пазли та знаходили на мапі обласні центри. Висновок лише один: ми – вільні, самостійні, мужні та незалежні.

изображение_viber_2024-02-16_17-16-32-794 изображение_viber_2024-02-16_17-16-18-086

Важливість поваги однолітків

зображення_viber_2024-01-29_09-00-39-136

Кожна людина має право на повагу й хоче, щоб її цінували як особистість, чули її думку й не примушували робити те, що некомфортно.А для цього передусім потрібно навчитися любити й поважати самого себе. Учні 9-Б класу (класний керівник К.Ю.Радченко) взяли участь у годині спілкування “Важливість поваги однолітків”, розглянули сисутації та приклади, коли людина вміє з повагою ставитися до інших та не порушує кордони людей, що поряд із нею.

Година спілкування “Чуйність і доброта – два крила, на яких тримається людство”

10-А

Нещодавно в учнівському колективі 10-А класу відбулася година спілкування “Чуйність і доброта – два крила, на яких тримається людство”. Класний керівник Т.Ю.Пастушенко привернула увагу старшокласників до того, що  лють, жорстокість і злість руйнують людство. У наш важкий час сьогодні немає виправдання бездушності, цинізму, агресивності, жорстокості. Антиподом насильства є толерантність, чуйність і доброта. Такі висновки зробили діти.

Година спілкування «Добре тому жити, хто вміє дружити»

зображення_viber_2023-12-18_18-12-15-029

Нещодавно у 2-Б класі (класний керівник Чемерис Людмила Василівна) пройшла година спілкування «Добре тому жити, хто вміє дружити». Під час цього заходу школярики виконали ряд цікавих завдань, а саме: вправу «Асоціативний кущ», пограли у гру «Добре, погано», переглянули мультфільм, заспівали пісню, а в кінці склали «Букет дружби». Діти переконалися, що ніякі скарби не замінять вірного друга, і хто має друзів, тому справді добре і весело живеться. 

Година спілкування “Коло друзів”

12 грудня в 11-А класі відбулася година спілкування “Коло друзів”. Діти разом із класним керівником Левіт Аллою Яківною обговорили проблеми  стосунків між друзями та особливості дружнього спілкування. У невимушеній, приємній обстановці всі учасники мали змогу висловити свої почуття та емоції, які виникали в процесі діалогу.

 зображення_viber_2023-12-14_10-36-03-553

Як досягти успіху

11 грудня для здобувачів освіти 8-Б класу (класний керівник Л.В.Панченко) відбулася година спілкування “Як досягти успіху”. Учні опрацювали презентацію, пройшли тестування, віртуально познайомилися з успішними особистостями сучасності. Кожен восьмикласник отримав вказівник “Будь успішним!”.

GridArt_20231211_185956034

Цінний дарунок – хустина квітчаста

InShot_20231210_205603657
7 грудня відзначають Всесвітній день української хустки. 
 День хустки символізує об’єднання жіночих поколінь, передавання хустки від матері до доньки як цінності, плекання українських традицій та звичаїв. Ліцеїсти 4–Б класу долучилися до свята,  в ході виховного заходу «Цінний дарунок – хустина квітчаста». Діти продовжили ознайомлення з елементами українського народного одягу, розширили знання про  особливості хустини, як оберегу, її застосування і призначення. Особливо зацікавила  дітей творча робота з вибору елементів до візерунка та підбору кольорів, для створення власних ескізів хустини. Кожен отримав можливість спробувати себе у ролі дизайнера, зав’язавши хустину.

Про насильство в учнівському середовищі

Щорічно, з 25 листопада до 10 грудня, проводиться Всеукраїнська кампанія «16 днів проти насильства» з метою привернення уваги до проблем подолання насильства в сім’ях, жорстокого поводження з дітьми. На превеликий жаль, ми живемо у світі, де існує таке негативне явище, як насилля. З учнями 2-В класу (класний керівник – Крохмаль Н.В.)  був проведений виховний захід на тему: “Насильство в учнівському середовищі”. Як розпізнати насилля? Прояви якої поведінки є насиллям? Як діяти в ситуації, коли до тебе проявляють насилля? Відповіді на всі ці запитання діти дізнались у ході  виховного заходу.

Мрій, доки твоя мрія не збудеться

5-ББ

Днями класним керівником 5-Б класу Харченко А. В. з учнями було проведено відкриту виховну годину «Мрій, доки твоя мрія не збудеться». Аліна Вікторіна ознайомила дітей із поняттям «мрія», потім усі дружно проговорили свої дитячі мрії та шляхи їх втілення. П’ятикласники навчилися, як правильно досягати своєї мети, здійснювати свої мрії. А на закінчення учні записали на стікерах одну заповітну мрію на всіх – побажали рідній Україні ПЕРЕМОГИ.

Толерантність у сучасному світі

6-А (1)Таку назву мала бесіда, яка відбулася у 6-А класі (класний керівник Г.О.Харченко). Діти  познайомилися  з  поняттям  “толерантність”, з  основними  рисами  толерантної  та  інтолерантної  особистості, переконалися, що  в  сучасному  світі  потрібно  бути  уважними, співчутливими  до  інших  людей.

ГС “День Гідності та Свободи”

У  6 – А  класі  класним керівником Г.О.Харченко  було  проведено  ГС на  тему :”День  Гідності  та  Свободи”. Учні  мали змогу переглянути  презентацію,  а також усвідомили  важливість  єдності  та  цілісності  України,  відповідальність  за  долю  держави, ушанували  пам’ять  Героїв  Небесної  Сотні.

6-А 6-АА

Усесвітній день боротьби зі СНІДом

У рамках проведення Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства» наступним важливим етапом  стало відзначення  Міжнародного  дня боротьби зі СНІДом, яке припадає на 1 грудня.  Метою заходу в нашому ліцеї  є підвищення  рівня  обізнаності  школярів  про епідемію СНІДу,  привернення  уваги молодого покоління до того, що ВІЛ/СНІД – це одна  з найглобальніших проблем людства. У цей день здобувачі освіти мали змогу ознайомитися з інформаційним повідомленням, яке розмістили на стенді у фоє освітнього закладу працівники психологічної служби.

стенд11-А

Мій світ – без насильства!

6-А (2)

У ході проведення щорічної акції “16 днів проти насильства” класним керівником Г.О.Харченко  у  6 – А  класі  було  проведено  бесіду  на  тему : “Мій  світ – без  насильства”. Учні  ознайомилися  з  документами, які  захищають їх  права, визначили  основні  причини  насильства  над  дітьми  та  виявлення  шляхів  його  подолання.

Ми за дитинство без насильства

30 листопада в рамках декади ’16 днів проти насильства” учні 11-А класу (класний керівник А.Я.Левіт) організували  цікавий і пізнавальний квест ‘Ми за дитинство без насильства” для учнів 5-А класу (класний керівник А.О.Заїменко). Інформаційні вікторини, інтерактивні вправи та практичні завдання сприяли засвоєнню п’ятикласниками корисної інформації про булінг, його різновиди та шляхи убезпечення від насильства з боку однолітків та дорослих.
11-А (1)

Мій улюблений світ без насильства

изображение_viber_2023-11-30_17-10-57-338

30 листопада в 7-А класі відбулася виховна година “Мій улюблений світ без насильства”. Щоб налаштувати учнів на плідну роботу, класний керівник Лобас Н.М. запропонувала закінчити речення “Я люблю себе за те, що…”, де кожен спробував відшукати в собі найкращі риси. Під час заходу здобувачі освіти переглянули відеоролик про домашнє насилля та як йому протидіяти, виконали вправу “5 добрих слів” (на кожному намальованому пальці надписували будь-яку позитивну рису однокласника), відповідали на запитання гри “Скажи мені: сила запитань” психологині Світлани Ройз. Семикласники ще раз переконались, що ніколи не потрібно мовчати, коли тебе принижують, адже такі насильницькі дії порушують твоє право на існування.

Не мовчи!

16 днів проти насильства

Учні 3-А класу взяли участь в  акції «16 днів проти насильства». Діти  переглянули відеоролик на тему: «Ми проти насильства», «Не мовчи, коли тебе ображають». Також ознайомилися з пам’яткою «Як уникнути насильства». Проведений захід став приводом для аналізу власних дій, вчинків, переосмислення цінностей. Сприяв вихованню в здобувачів освіти людяності, відповідальності, любові до ближнього, поваги до гідності іншої людини, свідомого ставлення до своїх прав та обов’язків.

Долоньки проти насильства

Здобувачі знань 3-Б класу разом з класним керівником Приймаченко Т.Г. долучились до акції “16 днів проти насильства”. 30 листопада переглянули повчальний фільм  “Ми проти насильства”, коментували відеоролики з показаними  проявами насильства, що можуть виникати в школі. На завершення  зробили чарівні сердечка й долоньки доброти.

1700988119654 1700988119680

Година спілкування «Ти знаєш, що ми всі різні! Ти знаєш, що ми всі рівні!» у 7-Б класі

1Декларації принципів терпимості чітко формулює положення про те, що у повсякденному житті толерантність – це не бездіяльність, а активна життєва позиція, суть якої полягає не стільки в тому, щоб терпіти чужий спосіб життя, поведінку, звичаї, почуття, думки, ідеї або вірування, але охоче визнавати та приймати поведінку і погляди інших людей, які відрізняються від своїх власних. Саме на дотриманні таких моральних принципів та бажанні берегти людську гідність зосередила свою увагу Левко В.М., класний керівник 7-Б класу,  на годині спілкування «Ти знаєш, що ми всі різні! Ти знаєш, що ми всі рівні!»