Категорії архівів: Виховні справи

Про шкідливість куріння

ГС

Нещодавно в 10-Б класі (класний керівник В.І.Зозуля) відбувся виховний захід «Куріння вбиває». У відеоролику, який переглянули десятикласники, було висвітлено наслідки куріння: хвороби верхніх дихальних шляхів, статевих органів, серцево-судинні відхилення. Факти, які  були продемонстровані, стали   переконливим доказом того, що  електронні цигарки та кальяни є вкрай шкідливими для організму людини, особливо підлітків.

ВС “Цікавий світ професій”

4-БНещодавно у 4-Б класі (класний керівник А.П,Грабар) відбулася колективна творча справа «Цікавий світ професій».  Учні розширили і закріпили знання про різні типи професій, трудові дії та знаряддя праці, поглибили усвідомлення того, що добробут нашої країни і всіх громадян примножується працею. Виявилося, що більшість учнів  не лише визначилися із вибором майбутньої професії, а й робить перші, але впевнені кроки на шляху до здійснення заповітної мрії. Однією з найблагородніших і найнеобхідніших професій в умовах війни, на думку Артема Дмитренка, є професія військового. Україна потребує захисту і  не може обійтися без людей, готових стати на її оборону, і Артем хотів би бути серед них. Не менш благородна і важлива у наш час професія, вважає Іван Харченко, – пожежний-рятувальник. Адже саме вогнеборці приходять на допомогу людям у багатьох скрутних ситуаціях: гасять пожежі, рятують потопаючих, допомагають тим, хто потрапив у автомобільну аварію. Людина, яка обрала цю професію, має бути рішучою, сміливою, витривалою. Майбутній фрілансер Аліса Паришкура розповіла,  що у цій професії її приваблює необмежена творчість, гнучкий графік роботи та можливість працювати з дому. Ілля Гладир, який мріє стати архітектором, продемонстрував однокласникам проєкт будинку своєї мрії. Ілля Харченко – майбутній програміст – презентував комп’ютерну гру, яку він створив власноруч. Через кілька років усі подіуми Парижу та Мілану підкорить кутюр’є Валерія Головченко, а сьогодні вона презентувала колекцію «Осінь-зима 2022». Майбутні ветлікарі Валерія Залізна і Софія Шапоренко аргументували вибір своєї майбутньої професії тим, що тільки ветеринар може по сумних очах величезного собаки або слабкому нявканню беззахисного кошеняти безпомилково визначити діагноз і призначити лікування, може відчувати душу тварин, чути пухнастих хворих, коли їм погано та боляче. Найбільший інтерес викликала майбутня професія Антона Дрифана – менеджер космічного туризму. Антон розповів про свою мрію – організовувати космічні мандрівки у найвіддаленіші куточки галактики. Своїм однокласникам він продемонстрував рекламний буклет, у якому описав найцікавіші маршрути, і гарантував кожному з них у майбутньому безкоштовну космічну подорож. Час промайнув непомітно, усі учні отримали море позитивних вражень. Сподіваємося, що сьогоднішня колективна творча справа викликала в  учнів відчуття поваги до трудівників та прагнення сумлінно працювати. А у дітей, які ще не визначилися із майбутньою професією, з’явилося бажання зробити це якнайшвидше. Віримо, що у дорослому житті всі учні нашого класу стануть справжніми професіоналами!

З повагою – класний керівник  А.П.Грабар

Ці важкі дорослі. Конфлікт поколінь

зображення_viber_2022-11-23_14-10-38-827

23 листопада в 10-А класі класним керівником Аллою Яківною Левіт була проведена година спілкування ”Ці важкі дорослі. Конфлікт поколінь ”. Діти дізналися про причини, через які можуть виникати конфлікти між підлітками та їхніми батьками. У ході жвавого обговорення з’ясували, яких зусиль можна докласти для збереження або відновлення миру в сім’ї.

21 листопада – День гідності та свободи

зображення_viber_2022-11-25_13-12-17-373

 

У  5- А  класі (класний керівник Г.О.Харченко) відбулася  ГС  на  тему:” 21 листопада  – День  гідності  та  свободи”. Учні  переглянули  відео, поспілкувалися  про  історію  цієї  важливої  для  нашої країни  дати. Вшанували  патріотизм  і  мужність  громадян  – учасників  Революції  Гідності  які  постали  на  захист  демократичних  цінностей.

Українець – це вільна людина з гідністю в серці!

3-А

21 листопада Україна відзначає День гідності та свободи. З нагоди цієї дати  в 3-А класі відбулася година спілкування «Українець – це вільна людина з гідністю в серці». Класний керівник М.І.Міщенко обговорила з учнями цінності, які відстоювали учасники українських революцій, та за які сьогодні воюють захисники і захисниці у російсько-українській війні, а саме: незалежність та територіальну цілісність, волю, соборність, гідність України та українців. Низький уклін усім захисникам української державності, які назавжди залишаться в пам’яті народу та будуть гідним прикладом для майбутніх поколінь!

Година спілкування «Мова – диво калинове»

9 листопада у 1-Б класі (класний керівник Л. В. Чемерис) пройшла година спілкування «Мова – диво калинове», присвячена Дню української писемності та мови. Під час цього заходу діти переглянули відео, з якого дізналися історію походження свята, провели вікторину «Мовне асорті», читали вірші, розмалювали мовні віночки. Учні зрозуміли, що мова – це найцінніший дар нашого народу, без якого він не може існувати.

Нашого цвіту по всьому світу

изображение_viber_2022-10-06_15-46-27-368

Патріотичне виховання – невід’ємна  частина сучасного сьогодення. Учні 8-Б класу разом із класним керівником Радченко К. Ю.  підготували цікаву інформацію про   відкриття  та людей, які прославили Україну. Учні підготували інформацію про Володимира Хавкіна, Ігоря Сікорського, Сергія Корольова, Марину В’язовську, Сержа Лифаря та інших видатних особистостей.

День людей похилого віку

На початку жовтня увесь світ відзначає День людей похилого віку. Тож класний керівник Лобас Н.М. разом з учнями 6-А класу провела ГС на тему “Пам’ятай про старших у твоїй родині”. У ході заходу діти почули легенду про старість, читали афоризми, пригадали цікаві історії про бабусь і дідусів та на паперових долоньках подякували їм за підтримку й любов.

 

ІІІ Міжнародний урок доброти «Гуманне та відповідальне ставлення до тварин»

З метою покращення психологічного стану  дітей у час війни, зняття емоційної напруги, виховання гуманного ставлення до тварин та відповідно до статті 6 Закону України «Про захист тварин від жорстокого поводження», вихованці ліцею №2 взяли участь у  заході «Щаслива лапа». Наприклад, учні 1-А класу  разом із класним керівником Н.Г.Майстренко до Всесвітнього дня захисту тварин, який відзначається 4 жовтня, підготували відеоролик про своїх улюбленців.

До Дня миру

Мир на Землі – це затишок і тиша,
Це сміх дитячий і душі політ,
Коли поет чарівні вірші пише
Про незвичайний, дивовижний світ!
21 вересня, з метою поглиблення знань учнів про важливість миру на Землі, виховання патріотизму та любові до свого народу і рідного краю, у 1-Б класі пройшла година спілкування «Хай буде мир у нашій рідній Україні!». Під час проведення цього заходу учні переглянули відео та дізналися про історію виникнення свята, склали пазли, виконали вправу «Асоціативний кущ», провели конкурс малюнків.
Діти від щирого серця побажали миру рідній Батьківщині та найшвидшого повернення з перемогою наших мужніх захисників і захисниць. 

День миру в 3-А класі

3-А клас, День миру

Міжнародний день миру відзначають у різних куточках планети. Сьогодні мир в Україні не є абстрактним бажанням, це усвідомлена мета, адже за мирне існування, за право жити у власній державі триває боротьба. І найвищу цінність миру, який є запорукою щасливого життя, сьогодні відчула кожна українська родина. До цього свята долучилися і здобувачі освіти 3-А класу (класний керівник М.І.Міщенко). Школярі підготували проєкт «Я обираю мир» та виготовили паперових голубів із побажаннями жити у мирі та злагоді. Адже найбільше у світі щастя – це мир.

Ми маємо вільні крила, бо ми з України, ми разом – сила!

Колаж

 

Під таким гаслом відбулося свято до Міжнародного дня миру в 2-А класі. Міжнародний день миру відзначають у різних куточках планети. Це свято покликане змусити кожного не тільки задуматись, але й зробити що-небудь дієве заради спокою на Землі. Адже найбільше у світі щастя – це мир. Учні  висловлювали  побажаннями миру та злагоди і закликали всіх людей: «Учіться робити добро людям і творити добро на Землі. Живіть у мирі та злагоді!».

Вшанування пам’ять героїв Небесної Сотні

Учні 6-А класу під час години спілкування вшанували пам’ять героїв Небесної Сотні, ознайомились із деякими фактами про Революцію гідності та життєписами  тих, хто віддав своє життя, захищаючи суверенітет України.

Fotoram.io (12)

Міжнародний день рідної мови

21 лютого відзначають Міжнародний день рідної мови. Учні  4-А класу (класний керівник Н.Б.Чучмій) долучилися до святкування, продемонструвавши свою любов і повагу до рідного слова. Також учасники заходу довели собі і присутнім, що знають українську, вільно нею спілкуються, а головне – пишаються рідною мовою!

Курити чи бути здоровим?

«Куріння – це звичка, огидна для зору, нестерпна для нюху, шкідлива для мозку, небезпечна для легенів», – говорив  Якоб І, король Великобританії, ще в 1604 р. Щоб з’ясувати,  чому люди починають курити  і  які  бувають наслідки, 17 лютого в 7-А класі (класний керівник Інна Василівна Василенко) відбулася відкрита виховна година «Курити чи бути здоровим – вибирайте самі». Здобувачі освіти отримали завдання: підготувати невеликі повідомлення про шкоду куріння, створили   презентацію про те, як саме куріння впливає на організм людини. А спільний перегляд відеофільму дав здобувачам освіти зрозуміти, якими негативними для дитячого організму можуть бути  наслідки від  куріння. Головне, що діти запам’ятали:  здоров’я, радість життя і щастя —  у наших руках.

2 (2) 20220218_125030

«Чи знаєш ти своє місто?»

Нещодавно Миронівщина святкувала чергову річницю з дня визволення від загарбників часів Другої світової війни. Тож   у 5-Б класі відбулася вікторина на тему «Чи знаєш ти своє місто?» Класний керівник Левко Валентина Миколаївна творчо та креативно підійшла до підготовки різноманітних цікавих  завдань про минуле та сьогодення рідної Миронівки. Діти з великим ентузіазмом поринули у гру, щоб  доторкнутися серцем до історії свого рідного міста. Вихованці 5-Б класу активно вирішували тести, розгадували фото, складали вірші, висловлювали свою любов рідному місту на іноземній мові, розгадували ребуси тощо. Оскільки у вікторині брали участь три команди і щоб чесно були підраховані  бали за правильні відповіді, у якості журі запросили учнів 11-Б класу, які відповідально поставилися до своїх обов’язків. Діти були у захопленні від гри, адже багато чого пригадали і дізналися нового, цікавого про свою малу батьківщину.

IMG-c17c81772ee7b37f7f7641ffb88d3cb9-V IMG-4ada53785479721902443788a28567c0-V

Проєкт «Історія Миронівського академічного ліцею №2 у долі моєї родини»

MyCollages (2)Наші долі нерозривно пов’язані з долею країни, з долями людей, які жили і живуть поруч. Ми розуміємо, що є частинкою історії і відчуваємо себе причетними до історії нашої країни, ролі в ній улюбленого міста, нашої школи, наших сімей, нас самих. Історія школи, як і історія країни, міста, складається з маленьких історій, з доль конкретних людей. Школа, овіяна славою тих, хто її будував, хто починав вчити дітей у дуже складний для країни час, даючи країні освічених фахівців. Життя кожної людини пов’язане зі школою. Тут формуються особистості. Покоління за поколінням діти переступають поріг Миронівського академічного ліцею №2, проводять роки дитинства та юності, а згодом приходить пора розлуки, вони покидають рідні їм стіни і вирушають у світ. А школа живе далі, гостинно відкриваючи двері іншим, з надією побачити своїх вихованців у їх дітях та онуках.  
Протягом І семестру здобувачі освіти 3-Б класу розпочали роботу над довгостроковим проєктом «Історія Миронівського академічного ліцею №2 у долі моєї родини». Результатами своїх  досліджень вони поділилися із однокласниками. Ці історії виявилися настільки цікавими і несподіваними, що діти, які з тих чи інших причин не взяли участі у проєкті, вирішили також долучитися до нього. Отож творчу роботу над таким  надзвичайно цікавим проєктом третьокласники продовжать і в ІІ семестрі.

Обираєш професію – обираєш долю

Нещодавно в 11- А класі (класний керівник Г.О.Харченко)  було  проведено  виховну справу ” Обираєш  професію – обираєш  долю”. Учні  ознайомилися із  класифікацією  професій, як  правильно  підходити  до  їх  вибору. Розглянули  найпрестижніші  професії.

11-А

Виховна справа у 6-Б класі “Як створити власний імідж?”

6-БВидатний український філософ Григорій Сковорода казав, що для того щоб виміряти небо і землю, спершу маємо виміряти са­мих себе; шлях до пізнання істини лежить через самопізнання. «Пізнай себе!» — цей заклик звернено до кожного із нас. Шлях людини до себе і людей, визначення своїх здібностей і можливос­тей, свого місця серед людей лежить через пізнання самого себе. Юність — пора вагомих змін. І саме в юності людина по­чинає замислюватись над власною особистістю, намагається дати собі оцінку, прагне самостійності і самовираження. А для цього потрібно створити свій імідж. Як стати неповторною особистістю, досягти поставленої мети, підвищити свій культурний рівень, бути  високоморальним та духовно багатим – усі ці непрості питання намагалися осмислити учні 6-Б класу разом із класним керівником Л.В.Панченко під час  години спілкування, що відбулася 17 грудня. А своєрідним підсумком виховної справи стали слова Василя Сухомлинського: «Людина народжується не для того, щоб зникнути невідомою порошинкою. Людина народжується для того, щоб лишити після себе слід — на Землі, в думках, у серцях інших людей».