Робота з батьками

roditelskoe_sobranie

Шкільний батьківський комітет  2021 – 2022 н.р. 

1-А Булавка Ірина Олександрівна
1-Б Білошапка Ольга Миколаївна
2-А Батина Інна Іванівна
2-Б Кришньова Валентина Дмитрівна
3– А Цидик Дмитро Володимирович
3 – Б Потьомка Тамара Євгенівна
4 – А Польська Ольга Сергіївна
4 – Б Романенко Яніна Петрівна
5– А Володько Світлана Миколаївна
5 – Б Волошина Олександра Яківна
6 – А Вишневська Яна Петрівна
6 – Б Баришнікова Олена Петрівна
7 – А Сорока Валентина Іванівна
7 – Б Вашека Галина Вікторівна
8 – А Серапіонова Інна Василівна
8 – Б Шупик Яна Володимирівна
9 – А Яковлєва Тетяна Олександрівна
9 – Б Діброва Світлана Іванівна – секретар
10 – А  Пилипенко Інна Володимирівна
10 – Б  Севериненко Людмила Миколаївна
11– А  Панченко Світлана Вікторівна
11 – Б  Лук’яненко Алла Григорівна

План роботи центру педагогічної освіти та допомоги батькам Миронівського академічногго ліцею №2 на 2021-2022 н.р.

Презентація “Родинне виховання як основний чинник створення найсприятливішої атмосфери в НВК для успішного навчання і розвитку школярів”

rodinne-vixovannnya

Тематика загальношкільних батьківських зборів на 2021-2022 н.р.

У вересні 2021 р. у нашому ліцеї відбувалися батьківські збори. Відповідно до постанови МОЗ від 26.08.2021 р. №9 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку  з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», цей захід став різноманітним за формою проведення. Варто зазначити, що батьківські зустрічі відбувалися не лише в приміщенні освітнього закладу, а й у парковій зоні біля нашого ліцею, на майданчику літнього кінотеатру та у форматі онлайн. Були розглянуті різні  питання, але найголовніші  – це:


Радіогазети:

Батьківські збори (вересень 2016 р.)

Батьківські збори (грудень 2016 р.)

Батьківські збори (вересень 2017 р.)

Орієнтовна тематика батьківських зборів протягом навчального року та з оглядом на вікову специфіку учнів

У журналі “Підручник для директора” № 7 за 2007 рік, редакція опублікувала зміст спецкурсу «Робота з батьками», де було розглянуто теоретичні аспекти цього питання: загальне планування такого напряму діяльності школи, програми роботи з батьками тощо.

1 клас

2 клас

3 клас

4 клас

5 клас

6 клас

 7 клас

8 клас

9 клас

10 клас

11 клас

Автор: С. Цабибін За матеріалам: Освіта.ua

Батьківські збори є необхідним атрибутом шкільного життя. 

Як зробити їх цікавими і продуктивними?
Вони можуть виявитися особливо корисними починаючому класному керівникові.
1. Для проведення батьківських зборів виберіть найбільш сприятливий день і час, постарайтеся, щоб на цей час ні у вас, ні в батьків ваших учнів не було заплановано ніяких важливих справ, цікавих телепередач і т.п.
2. Визначите одну найбільш важливу проблему, що стосується учнів вашого класу, і на її обговоренні побудуйте розмову з батьками.
3. Особливу увагу зверніть на розміщення батьків у класі. Наприклад, можна розставити столи й стільці по колу, щоб всі учасники батьківських зборів добре бачили й чули один одного.
4. Підготуйте візитки з іменами батьків, особливо в тому випадку, якщо вони ще недостатньо добре знають один одного.
5. Разом з батьками придумайте правила для учасників зборів. Наприклад: знімати верхній одяг обов’язково; не допускається мовчання під час обговорення проблеми; відкидаючи пропозицію (думку), необхідно вносити зустрічну; називати один одного по імені та по батькові або тільки по імені й т.д.
6. Бережіть час людей, запрошених на збори. Із цією метою встановіть регламент і суворо стежте за його дотриманням.
7. У ході зборів використовуйте ігри й групові форми організації взаємодії батьків.
8. Зробіть спілкування на зборах невимушеним і відвертим – може допомогти чашка чаю.
9. Під час обговорення проблемних питань опирайтеся на життєвий і педагогічний досвід найбільш авторитетних батьків, на думку членів батьківського комітету й ради школи.
10. Прагніть до того, щоб на зборах були прийняті конкретні рішення.

Правила поведінки класного керівника на батьківських зборах
1. Педагогові необхідно зняти власну напругу й тривогу перед зустріччю з батьками.
2. За допомогою мови, інтонації, жестів й інших засобів дайте батькам відчути вашу повагу й увагу до них.
3. Постарайтеся зрозуміти батьків; правильно визначити проблеми, що хвилюють їх найбільш. Переконайте їх у тому, що в школи й родини одні проблеми, одні завдання, одні діти.
4. Розмовляти з батьками треба спокійно й доброзичливо. Важливо, щоб батьки всіх учнів – і благополучних, і дітей групи ризику – пішли зі зборів з вірою у свою дитину.
5. Результатом вашої спільної роботи на батьківських зборах повинна стати впевненість батьків у тому, що у вихованні дітей вони завжди можуть розраховувати на Вашу підтримку й допомогу інших учителів школи

Про роботу з батьками

  • Поважайте роль батьків.
  • Заохочуйте участь.
  • Застосовуйте різні види, форми та стратегії для залучення батьків — будьте творчими та гнучкими.
  • Порозмовляйте з батьками про взаємні очікування.
  • Будьте терплячими.
  • Зосередьте увагу на сильних сторонах сім’ї й дитини та давайте позитивні відгуки.
  • Підтримуйте контакти.
  •  Виражайте своє задоволення.
  •  Намагайтеся залучити цілу сім’ю.
  • Організовуйте збори так, щоби батьки могли їх відвідати.
  • Дотримуйтесь конфіденційності.
  •  Учіть співпрацювати.
  • Організовуйте співпрацю батьків з батьками.
  •  Проводьте спільні культурні заходи.
Отже, успішній адаптації учнів 5-х класів до навчання в основній школі сприятимуть цілеспрямована координація дій учителів, їхній професіоналізм і досвідченість.
Такий підхід до забезпечення наступності гарантує: на етапі початкової освіти — збереження цінності цього вікового періоду, пізнавально-особистісний розвиток дитини, її готовність до взаємодії з навколишнім середовищем; розвиток провідної діяльності як фундаментального новоутворення молодшого шкільного віку; спрямованість освітньо-виховної роботи на ті вимоги, які будуть пред’явлені в основній школі; на етапі базової середньої освіти — спирання на наявний рівень навчальних досягнень молодшого шкільного віку, їх активне використання в навчально-виховному процесі; індивідуальну роботу в разі інтенсивного розвитку, спеціальну допомогу в корекції несформованих на попередньому етапі якостей, розвиток провідного виду діяльності як фундаментального новоутворення середнього шкільного віку та перспективний розвиток якісно нових видів діяльності й форм взаємодії з навколишнім середовищем, нових рис особистості школяра.