Навчання осіб з особливими освітніми потребами

Діти з особливими освітніми потребами, які проживають на території обслуговування комунального закладу освіти, мають право на першочергове зарахування до нього у порядку, визначеному законодавством, для здобуття початкової та базової середньої освіти.

Доступність навчання: вхід до школи обладнаний пандусом. Коридори школи широкі, без порогів.

Інклюзивне навчання

Індивідуальна форма навчання

Про затвердження Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах

Про внесення змін до Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах

Щодо надання роз’яснення про індивідуальну форму навчання

Картка стану здоров’я і розвитку дитини на ПМПК

Рекомендації Миронівського ІРЦ

Як подати заяву до Миронівського ІРЦ

Індивідуальне навчання: кому підходить і як організувати

Як поєднати дистанційне навчання з інклюзивним

Просвітницька презентація вчителя-логопеда Миронівського інклюзивно-ресурсного центру Бондар В.М. “Створення мотиваційної основи мовлення у дітей”

Просвітницька презентацію вчителя-реабілітолога Миронівського інклюзивно-ресурсного центру Романченка Р. В.”ЛФК в домашніх умовах” 

Просвітницька презентація директора Миронівського інклюзивно-ресурсного центру Масло О.І. “Психолого-педагогічна корекція та супровід дітей з розладами аутистичного спектру в інклюзивному середовищі”

 

Добірка інтернет-ресурсів, що можуть стати у нагоді батькам та педагогам при організації роботи з дітьми з комплексними порушеннями розвитку в період карантину:

 Додатки, які дозволяють створювати безбар’єрне освітнє середовище:

  • TalkBack – додаток для людей з вадами зору
  • ISEE – додаток для людей з вадами зору
  • BeWarned – додаток для людей з вадами слуху
  • Програми для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами мультимедійного видавництва «Розумники»