19 вересня в наш ліцей №2 завітав на зустріч із учнями/ученицями 5-11 класів поліцейський офіцер громади, капітан поліції Олексій Олексійович Федоров. Він нагадав дітям про правила поведінки в навчальному закладі, громадських місцях, приділив увагу підлітковій злочинності та зробив акцент на безпечність школярів в інтернеті, адже вони є його постійними користувачами. Поліцейський дав вичерпні відповіді на різноманітні запитання ліцеїстів.
Категорії архівів: Заходи правового виховання
Моя відповідальна поведінка
21 травня до учнів 5-Б класу завітали фахівці із соціальної роботи КУ «Центр надання соціальних послуг» Дмитренко А.В. та Васєчко Т.А., які провели із дітьми бесіду з елементами тренінгу «Моя відповідальна поведінка». Пʼятикласники із цікавістю виконували різні завдання та повторювали правила поведінки в ліцеї та вдома.
Правовий вернісаж
З метою ознайомлення дітей з їх правами та обов’язками, формування навичок правової відповідальності, у 1-Б класі (класний керівник Л. В. Чемерис) була проведена година спілкування «Правовий вернісаж». Під час цього заходу здобувачі освіти переглянули відео «Дітям про права»; на прикладах фрагментів казок розглянули та проаналізували ситуації, у яких порушуються права героїв казок, провели виставку малюнків «Я маю право…», розгадували ребуси та кросворди, складали пазли.
Мандрівка в країну Права
З метою підвищення правової обізнаності здобувачів освіти 3-А класу щодо захисту своїх прав і інтересів класний керівник М.І.Міщенко провела «Мандрівку в країну Права». Учні переглянули та обговорили відеоролик «Права дітей у казках». В ігровій формі повторили назви документів, у яких записані права дітей, згадали прислів’я та приказки про права і обов’язки кожної людини. З великою зацікавленістю взяли участь у грі “Правове лото”. Свої творчі здібності та відповідні знання третьокласники проявили під час виготовлення лепбука «Права дитини». Діти отримали можливість не тільки ще раз ознайомитись із їхніми правами, а й замислитися над своїми обов’язками.
Подорож у країну прав дитини
Основна ідея заходу з правового виховання, проведеного у 3 –Б класі вчителем Л.П.Тарасенко, є визнання дитини, як повноцінної і повноправної особистості: вільної і відповідальної, яка знає свої права та способи поведінки у випадках їх порушення, володіє почуттям власної гідності, здатна робити власний вибір і з розумінням сприймає думки та переваги оточуючих.
Для проведення заходу класним керівником Ларисою Петрівною було обрано форми та методи роботи, які дали змогу:
– допомогти кожному учаснику проявити свою індивідуальність, разом із тим показати як унікальність, так і рівність кожної дитини;
– вчити толерантно спілкуватися один з одним;
– виховувати вміння мати свою точку зору та з повагою ставитись до думок інших;
– формувати уявлення про основні потреби дитини (здоров’я, житло, їжа, відпочинок);
– заохочувати дітей до знань про родинні стосунки, особливості різних народів світу, формування розуміння важливості миру в суспільстві.
Громадянин повинен знати!
Зараз, як ніколи, важливо виховувати у дітей поняття патріотизму. Тому у 7-А класі відбулася година спілкування «Громадянин повинен знати!». Учні обговорювали, що означає бути громадянином рідної України. Розбиралися у поняттях “громадянин” і “громадянство”. Захід відбувся у формі гри. Поділившись на дві команди, діти активно відповідали на питання бліц-вікторини «Моя Україна», пригадали не тільки права дитини, а й обов’язки. Цікавою для учнів виявилася гра «Продовж речення». Як виявилось, зараз діти дуже цікавляться питаннями щодо подій нашої жахливої реальності.
Свої права ти добре знай, їх шануй та поважай
Під час тижня правових знань для здобувачів освіти 3-А класу у форматі онлайн була проведена година спілкування «Свої права ти добре знай, їх шануй та поважай». Діти переглянули відеоролик «Що ми знаємо про свої права?» Класний керівник М.І.Міщенко наголосила, що права нерозривно пов’язані з обов’язками, і ми повинні робити такі вчинки, щоб не зашкодити собі, родині та довкіллю.
Великі права маленької дитини
У ході проведення Тижня правової освіти учні 2–А класу стали учасниками виховного заходу «Великі права маленької дитини». Діти переглянули відеоролик «Права дитини» та з’ясували поняття й сутність прав людини, основні механізми їх захисту.Класний керівник Близнюк Т.О. наголосила, що знаючи добре права, не слід забувати і про свої обов’язки.
Міжнародний день прав людини
10 грудня в нашому закладі відбулися виховні заходи, присвячені Міжнародному дню прав людини. Так учителька правознавства А.О.Заїменко зі своїми вихованцями підготувала радіогазету, яка прозвучала по шкільному радіомовленню. Працівники психологічної служби ліцею №2 про права людини підготували інформаційне повідомлення, яке розмістили у фоє закладу для загального ознайомлення. А ще для учнів 5-А класу вони провели захід «Я маю право на….». Майже в усіх учнівських колективах відбулися заходи на правову тематику.
Стоп, булінг! Захисти себе
Основним завданням сучасної школи є створення безпечного освітнього середовища, забезпечення прав, свобод та інтересів дітей. Одним із проявів порушення прав дитини є булінг. Із метою профілактики булінгу в учнівському середовищі було проведено у 8 – Б класі практичне заняття. Класний керівник Буряк І.М. ознайомила здобувачів освіти з основними механізмами розвитку булінгу, його видами та наслідками. Учні виконували різноманітні вправи на практичне засвоєння змісту цієї теми. А шкільний психолог Широкоступ О.В. разом з учнями створили кодекс правил поведінки в навчальному закладі. Згідно цього кодексу права всіх учасників освітнього процесу було враховано, що є обов’язковою умовою профілактики булінгу.
Великі права маленької дитини
У ході проведення тижня правової освіти здобувачі освіти 2–А класу стали учасниками виховного заходу «Великі права маленької дитини». Учні переглянули відеоролик «Що ми знаємо про свої права?» та позмагались у літературній вікторині «Казкова правова абетка». Зробивши висновки, класний керівник Міщенко М.І. наголосила, що знаючи добре свої права, не слід забувати і про свої обов’язки.
Правознавча вікторина
У рамках проведення у ліцеї №2 Тижня правових знань здобувачі освіти 6-А класу (класний керівник Отрощенко Ю.О.) 29 жовтня 29 жовтня взяли участь у вікторині «Я знаю свої права і обов’язки». Учні формували знання про права дитини, поняття про взаємозв’язок прав та обов’язків, уявлення про захист прав дитини в Україні, виховували повагу до прав людини.
Знаємо та реалізуємо права, дотримуємося своїх обов’язків
29 листопада для здобувачів освіти 6-Б класу відбувся захід на тему: “Знаємо та реалізуємо права, дотримуємося своїх обов’язків”. Діти ознайомилися зі своїми правами, що визначені Конвенцією ООН. Також укотре ще раз переконалися, наскільки важливо виконувати обов’язки учнівські, родинні, громадянські.
Права дитини – майбутнє України!
Під таким гаслом пройшов Тиждень правових знань у 4-Б класі (класний керівник Чемерис Л. В.). Діти брали активну участь у конкурсі малюнків «Кожна дитина має право» та у годині спілкування «Подорож країною Закону та Права». На цих заходах учні ознайомилися із законами, які гарантують їм їхні права, усвідомили, що необхідно не лише знати свої права, а й сумлінно виконувати обов`язки. Школярі зрозуміли, що всі діти різні, не схожі між собою, але між ними багато спільного, і вони мають однакові права. Четвертокласники вчилися толерантно ставитися до прав інших людей, знаходити компромісне рішення, поважати один одного.
Тиждень правових знань. 3-Б клас
Цікаво і змістовно пройшов Тиждень правових знань у 3-Б класі. Здобувачі освіти переглянули презентацію «Сторінками Конвенції ООН про права дитини», пригадали основні права і обов’язки дітей. А потім закріпили ці знання виконуючи цікаві завдання: переглядали уривки із мультиплікаційних фільм, визначаючи, які права головних героїв були порушені, а які забезпечені; пограли у гру «Промінчики доброти», складали пазли, розфарбовували розмальовки та малювали малюнки на правову тематику.
Кожна дитина має право на життя та ім‘я
У 1-А класі педагог Т.О.Близнюк провела виховний захід «Моє ім‘я – дорога до життя». Діти вчилися створювати своє ім‘я за допомогою зменшувально-пестливих суфіксів. Розвивалося почуття власної індивідуальності, власної значущості, самоповаги. А ще під час заходу у першокласників формувалося поняття про сім‘ю, про взаємопов‘язаність людей у родині.