Категорії архівів: Виховні справи
Нашого цвіту по всьому світу
Патріотичне виховання – невід’ємна частина сучасного сьогодення. Учні 8-Б класу разом із класним керівником Радченко К. Ю. підготували цікаву інформацію про відкриття та людей, які прославили Україну. Учні підготували інформацію про Володимира Хавкіна, Ігоря Сікорського, Сергія Корольова, Марину В’язовську, Сержа Лифаря та інших видатних особистостей.
День людей похилого віку
На початку жовтня увесь світ відзначає День людей похилого віку. Тож класний керівник Лобас Н.М. разом з учнями 6-А класу провела ГС на тему “Пам’ятай про старших у твоїй родині”. У ході заходу діти почули легенду про старість, читали афоризми, пригадали цікаві історії про бабусь і дідусів та на паперових долоньках подякували їм за підтримку й любов.
ІІІ Міжнародний урок доброти «Гуманне та відповідальне ставлення до тварин»
З метою покращення психологічного стану дітей у час війни, зняття емоційної напруги, виховання гуманного ставлення до тварин та відповідно до статті 6 Закону України «Про захист тварин від жорстокого поводження», вихованці ліцею №2 взяли участь у заході «Щаслива лапа». Наприклад, учні 1-А класу разом із класним керівником Н.Г.Майстренко до Всесвітнього дня захисту тварин, який відзначається 4 жовтня, підготували відеоролик про своїх улюбленців.
До Дня миру
Мир на Землі – це затишок і тиша,
Це сміх дитячий і душі політ,
Коли поет чарівні вірші пише
Про незвичайний, дивовижний світ!
21 вересня, з метою поглиблення знань учнів про важливість миру на Землі, виховання патріотизму та любові до свого народу і рідного краю, у 1-Б класі пройшла година спілкування «Хай буде мир у нашій рідній Україні!». Під час проведення цього заходу учні переглянули відео та дізналися про історію виникнення свята, склали пазли, виконали вправу «Асоціативний кущ», провели конкурс малюнків.
Діти від щирого серця побажали миру рідній Батьківщині та найшвидшого повернення з перемогою наших мужніх захисників і захисниць.
День миру в 3-А класі
Міжнародний день миру відзначають у різних куточках планети. Сьогодні мир в Україні не є абстрактним бажанням, це усвідомлена мета, адже за мирне існування, за право жити у власній державі триває боротьба. І найвищу цінність миру, який є запорукою щасливого життя, сьогодні відчула кожна українська родина. До цього свята долучилися і здобувачі освіти 3-А класу (класний керівник М.І.Міщенко). Школярі підготували проєкт «Я обираю мир» та виготовили паперових голубів із побажаннями жити у мирі та злагоді. Адже найбільше у світі щастя – це мир.
Ми маємо вільні крила, бо ми з України, ми разом – сила!
Під таким гаслом відбулося свято до Міжнародного дня миру в 2-А класі. Міжнародний день миру відзначають у різних куточках планети. Це свято покликане змусити кожного не тільки задуматись, але й зробити що-небудь дієве заради спокою на Землі. Адже найбільше у світі щастя – це мир. Учні висловлювали побажаннями миру та злагоди і закликали всіх людей: «Учіться робити добро людям і творити добро на Землі. Живіть у мирі та злагоді!».
Міжнародний день рідної мови
21 лютого відзначають Міжнародний день рідної мови. Учні 4-А класу (класний керівник Н.Б.Чучмій) долучилися до святкування, продемонструвавши свою любов і повагу до рідного слова. Також учасники заходу довели собі і присутнім, що знають українську, вільно нею спілкуються, а головне – пишаються рідною мовою!
Курити чи бути здоровим?
«Куріння – це звичка, огидна для зору, нестерпна для нюху, шкідлива для мозку, небезпечна для легенів», – говорив Якоб І, король Великобританії, ще в 1604 р. Щоб з’ясувати, чому люди починають курити і які бувають наслідки, 17 лютого в 7-А класі (класний керівник Інна Василівна Василенко) відбулася відкрита виховна година «Курити чи бути здоровим – вибирайте самі». Здобувачі освіти отримали завдання: підготувати невеликі повідомлення про шкоду куріння, створили презентацію про те, як саме куріння впливає на організм людини. А спільний перегляд відеофільму дав здобувачам освіти зрозуміти, якими негативними для дитячого організму можуть бути наслідки від куріння. Головне, що діти запам’ятали: здоров’я, радість життя і щастя — у наших руках.
«Чи знаєш ти своє місто?»
Нещодавно Миронівщина святкувала чергову річницю з дня визволення від загарбників часів Другої світової війни. Тож у 5-Б класі відбулася вікторина на тему «Чи знаєш ти своє місто?» Класний керівник Левко Валентина Миколаївна творчо та креативно підійшла до підготовки різноманітних цікавих завдань про минуле та сьогодення рідної Миронівки. Діти з великим ентузіазмом поринули у гру, щоб доторкнутися серцем до історії свого рідного міста. Вихованці 5-Б класу активно вирішували тести, розгадували фото, складали вірші, висловлювали свою любов рідному місту на іноземній мові, розгадували ребуси тощо. Оскільки у вікторині брали участь три команди і щоб чесно були підраховані бали за правильні відповіді, у якості журі запросили учнів 11-Б класу, які відповідально поставилися до своїх обов’язків. Діти були у захопленні від гри, адже багато чого пригадали і дізналися нового, цікавого про свою малу батьківщину.
Проєкт «Історія Миронівського академічного ліцею №2 у долі моєї родини»
Наші долі нерозривно пов’язані з долею країни, з долями людей, які жили і живуть поруч. Ми розуміємо, що є частинкою історії і відчуваємо себе причетними до історії нашої країни, ролі в ній улюбленого міста, нашої школи, наших сімей, нас самих. Історія школи, як і історія країни, міста, складається з маленьких історій, з доль конкретних людей. Школа, овіяна славою тих, хто її будував, хто починав вчити дітей у дуже складний для країни час, даючи країні освічених фахівців. Життя кожної людини пов’язане зі школою. Тут формуються особистості. Покоління за поколінням діти переступають поріг Миронівського академічного ліцею №2, проводять роки дитинства та юності, а згодом приходить пора розлуки, вони покидають рідні їм стіни і вирушають у світ. А школа живе далі, гостинно відкриваючи двері іншим, з надією побачити своїх вихованців у їх дітях та онуках.
Протягом І семестру здобувачі освіти 3-Б класу розпочали роботу над довгостроковим проєктом «Історія Миронівського академічного ліцею №2 у долі моєї родини». Результатами своїх досліджень вони поділилися із однокласниками. Ці історії виявилися настільки цікавими і несподіваними, що діти, які з тих чи інших причин не взяли участі у проєкті, вирішили також долучитися до нього. Отож творчу роботу над таким надзвичайно цікавим проєктом третьокласники продовжать і в ІІ семестрі.
Виховна справа у 6-Б класі “Як створити власний імідж?”
Видатний український філософ Григорій Сковорода казав, що для того щоб виміряти небо і землю, спершу маємо виміряти самих себе; шлях до пізнання істини лежить через самопізнання. «Пізнай себе!» — цей заклик звернено до кожного із нас. Шлях людини до себе і людей, визначення своїх здібностей і можливостей, свого місця серед людей лежить через пізнання самого себе. Юність — пора вагомих змін. І саме в юності людина починає замислюватись над власною особистістю, намагається дати собі оцінку, прагне самостійності і самовираження. А для цього потрібно створити свій імідж. Як стати неповторною особистістю, досягти поставленої мети, підвищити свій культурний рівень, бути високоморальним та духовно багатим – усі ці непрості питання намагалися осмислити учні 6-Б класу разом із класним керівником Л.В.Панченко під час години спілкування, що відбулася 17 грудня. А своєрідним підсумком виховної справи стали слова Василя Сухомлинського: «Людина народжується не для того, щоб зникнути невідомою порошинкою. Людина народжується для того, щоб лишити після себе слід — на Землі, в думках, у серцях інших людей».
19 грудня – день cвятого Миколая
Українська хустка
Нещодавно у 5-А класі пройшов виховний захід на тему: «Українська хустка». Учні дізналися багато цікавих фактів про хустку, розмальовували традиційні орнаменти, створювали колаж. Здобувачі освіти спробували себе і в ролі дизайнерів, адже українська хустка – це модний тренд сучасності, який може носити не лише дівчина.
Година спілкування у 6-А класі «Як я дбаю про свою планету»
29 листопада у 6-А класі (класний керівник Юлія Олександрівна Отрощенко) відбулася година спілкування «Як я дбаю про свою планету». Здобувачі освіти зробили висновок: без природи людське життя неможливе, а тому потрібно охороняти та шанувати її. Діти розповіли про те, що вони роблять для збереження здоров’я планети Земля: не смітять на вулицях, ходять до крамниць із багаторазовими торбинками, сортують сміття вдома тощо. Дбати про довкілля – обов’язок кожного свідомого громадянина (чи свідомої людини). Якщо дотримуватися хоча б таких простих правил, можна суттєво покращити стан екології.
88-мі роковини Голодомору-геноциду
26 листопада, до Дня пам’яті жертв Голодомору 1932‒1933 років, у 10-А класі був проведений урок-реквієм «88-мі роковини Голодомору-геноциду», Цей захід був проведений класним керівником Заїменко А.О. спільно з працівниками Миронівського краєзнавчого музею Савсюк Інною Юріївною та Рябець Катериною Олександрівною. Здобувачі освіти відвідали тематичну виставку, присвячену роковинам Голодомору 1932-33 рр., дізналися про особливості організації радянською владою штучного голоду в межах колишнього Миронівського району, ознайомилися з тематичною краєзнавчою літературою та Національною Книгою Пам’яті жертв Голодомору в Київській області. Особливо розчулили учнів спогади очевидців цієї жахливої трагедії українського народу.
Година спілкування «Хліб – найбільший скарб на Землі»
Трагічною сторінкою українського народу є голодомор 1932-33рр. Він забрав мільйони життів наших співвітчизників. Людство, українське суспільство не має права забути найбільшої трагедії ХХ сторіччя, коли у стражданнях, виснажені голодом, вмирали діти, молоді люди, їхні батьки. Крихта хліба для людей, які помирали від голоду, була справжнім скарбом. І саме про хліб як найдорогоцінніший скарб говорили 26 листопада учні 6-А класу під час години спілкування. Це була данина пам’яті всім тим, хто став жертвою страшного Голодомору. У ході заходу діти мали змогу ознайомитися, якою була праця хліборобів колись і є тепер, як наші предки шанобливо ставилися до найбільшої святині – хліба. Кожен пригадав народні прислів’я та загадки про хліб. Нікого не залишила байдужим розповідь класного керівника Отрощенко Ю.О. про трагічні 1932-33 роки в Україні та рідній Миронівці. А в суботу, 27 листопада, кожен шестикласник разом із рідними вирішив долучитися до акції «Запали свічку».
Жорстокому поводженню з дітьми – НІ!
26 листопада, у рамках щорічної акції «16 днів проти насильства» відбулася виховна година у 7-Б класі. Класний керівник Радченко К. Ю. розповіла учням про види насилля, їх наслідки та протидію цьому злу. Спільно дійшли до висновку: треба, щоб людина, яка страждає від домашнього насильства, не мовчала, щоб вона зверталася за порадою, не боялася і знала, що їй можуть допомогти. Кожен учень виготовив символічну долоньку, а потім разом створили колаж! Учні та батьки отримали пам’ятки про запобігання домашньому насиллю.
Діти у світі без насильства
25 листопада 2021 року працівниками психологічної служби ліцею було проведено виховний захід «Життя без насильства» зі здобувачами освіти 5 – А класу. Діти ознайомилися з причинами виникнення насильства, його класифікацією та формами прояву. Виконуючи різні завдання, вони зрозуміли, що будь-який прояв жорстокості є негативним та потрібно бути дружніми й доброзичливими один до одного.