Із метою формування патріотичних почуттів, любові до рідної мови, рідного краю в 4-Б класі днями була проведена година спілкування на тему: “Наша мова – солов’їна”. Учні декламували виразно вірші, розказували легенди, співали пісні про мову й Батьківщину. Досвідчений класний керівник Людмила Василівна Чемерис упродовж майстерно підготовленого виховного заходу намагалася вкотре переконати четвертокласників у тому, що мова і Батьківщина – це невід’ємна частина душі кожного українця.
Категорії архівів: Виховні справи
ВС “Весняний спів землі у творах Лесі Українки”
До Дня народження Дочки Прометея, Лариси Петрівни Косач-Квітки (13 (25) лютого 1871 р.), відбулася виховна справа у 3-А класі. З допомогою досвідченого класного керівника Г.І.Іщенко діти не лише розширили знання про життя і творчість Лесі Українки, а й змогли відчути емоційний зміст поезій авторки. А ще під час заходу Галина Іванівна виховувала в третьокласників почуття прекрасного, любов до українського поетичного слова, до Вітчизни, до творчої спадщини «геніальної жінки» (на думку М.Павлика).
Свято «Масляна прийшла до нас»
У процесі реалізації національного виховання на школу покладена особлива місія – вона повинна щоденно виховувати в учнів почуття приналежності до українського народу. Кожна нація має свої звичаї, традиції, які символізують її самобутність, а в українців їх чи не найбільше у світі. Однимі з таких традиційних заходів є святкування Масляної.
Масляна – довгоочікуване і веселе свято, яке триває 7 днів. Саме тоді прийнято ходити в гості, радіти новій весні, влаштовувати різні гуляння. Перед Великим постом люди остаточно прощаються із зимою, випікаючи смачні млинці і пригощаючи одне одного. Учні 6-А класу активно долучилися до відзначення цих традицій, святкуючи Масляну в Миронівському НВК.
Класним керівником Заїменко А.О. був підготовлений цікавий і пізнавальний матеріал про особливості проведення Масляної на Миронівщині. Учні дізналися, як українці зустрічали це свято, які традиційні заходи вони влаштовували кожного дня, яке символічне значення мали розваги і гуляння, до яких долучалися все населення міста чи села.
Родзинкою святкування Масляної в класному колективі стали і учнівські розваги. Школярі із задоволенням водили хоровод і співали «Подоляночку», закликали Масляну, розгадували загадки та головоломки, гралися в традиційні ігри. На завершення свята учні смакували смачними млинцями та солодощами, які приготували разом зі своїми батьками.
Правил поведінки дуже багато – спробуй їх запам’ ятати!
На виконання регіонального плану заходів, спрямованих на реалізацію правопросвітницького проекту “Я маю право!”, у нашому НВК відбуваються різноманітні виховні заходи. Класний керівник Т.О.Близнюк повідомила наступне: «Людина своєю поведінкою й зовнішнім виглядом не повинна завдавати незручності оточуючим. З цією метою в 1-А класі проведена інтерактивна гра ” Красиве і некрасиве в поведінці дітей”. Учні із задоволенням читали вірші та вчили прислів’я про добрі вчинки, слухали й обговорювали оповідання українського педагога В.О Сухомлинського».
ВС “Винаходи людства” у 5-А класі
9 лютого у 5 – А класі відбувся відкритий виховний захід «Винаходи людства». Учні дізналися про мрії людей давнини та про те, як і ким вони втілювалися у життя. Вражаючою стала подорож у світ сучасних відкриттів наших співвітчизників. Діти розмірковували над тим, які риси характеру можуть допомогти здійснити винахід. Здивуванню присутніх не було меж, коли дізналися про те, що більшість людських винаходів – це лише плагіат у природи.
ВС «Правова відповідальність підлітків»
Рік 2018 Указом Президента України оголошено Роком реалізації правопросвітницького проекту “Я маю право!”. Тож на виконання регіонального плану заходів із реалізації у Київській області проекту «Я маю право!», із метою формування у суспільстві правової культури та правової свідомості, сприяння підвищенню рівня знань та поінформованості громадян щодо реалізації та захисту своїх прав у Миронівському НВК відбуваються різноманітні виховні заходи.
Так, у рамках реалізації просвітницького проекту у 9-А класі сьогодні відбулася виховна справа на тему: «Правова відповідальність підлітків». Класний керівник Ю.О.Отрощенко ознайомила учнів із правовими поняттями; вчила, як потрібно вміти користуватися правами і виконувати обов’язки. Упродовж спілкування з дев’ятикласниками педагог намагалася формувати правові знання школярів, почуття власної гідності; розвивала навички співпраці та взаємодопомоги. Доречною була невеличка правознавча вікторина, вдалим доповненням стало розігрування групою учнів різних життєвих ситуацій. Інші діти-слухачі оцінювали характер правопорушень і міри покарання, яке може бути присуджене за це правопорушення тощо. Виховний захід для учнів 9-А класу був пізнавальним, цікавим.
STOP: булінг!
Особливу увагу сучасного суспільства привертає проблема насильства в дитячому середовищі, що отримав назву шкільне цькування, а в міжнародній термінології – булінг. Тому під час проходження переддипломної практики із образотворчого мистецтва студенткою КВНЗ КОР «Богуславський гуманітарний коледж імені І. С. Нечуя -Левицького» В. М. Червінською з учнями 7 –А класу була проведена година спілкування на тему: «Попередження булінгу серед підлітків». Виховний захід мав на меті ознайомити дітей із поняттям «булінг» та його видами, виробити знання й уміння з визначення ознак різних видів насильства над підлітками, а також запобіганню його проявів в учнівському колективі.
Година спілкування «Життя без насильства» у 5-А класі
Що таке булінг і яку небезпеку він несе дитині? Як запобігти такому згубному явищу? На ці запитання учні 5-А класу отримали відповідь під час години спілкування «Життя без насильства», яку провели класний керівник Левіт А. Я. та соціальний педагог А.В.Харченко. Під час заходу п’ятикласники прагнули навчитися будувати дружні стосунки з оточуючими, а також намагалися розв’язувати різні конфліктні ситуації мирним шляхом. Діти ознайомилися з актуальністю проблеми насильства у шкільному середовищі, навчилися розрізняти види булінгу та аргументувати свої дії з попередження насильства на основі власної відповідальності.
Небезпека булінгу в учнівському колективі
Образливі прізвиська, піддражнювання, глузування, підніжки, стусани з боку одного або групи учнів щодо однокласника або однокласниці є ознаками нездорових стосунків, які можуть привести до цькування – регулярного, повторюваного день у день знущання. Постійне та цілеспрямоване нанесення фізичної й душевної шкоди отримало спеціальну назву – булінг. На сьогодні надзвичайно гостро постає проблема агресивних проявів у міжособистісних стосунках учнівської молоді. Тож одне з питань січневої педагогічної ради Миронівського НВК, яке висвітлила соціальний педагог А.В.Харченко, звучало саме так: «Що таке булінг? Профілактика виникнення та подолання проявів булінгу в дитячому середовищі». На виконання рішення ради впродовж останніх днів педагоги НВК проводять зі школярами виховні заходи. Тож із метою запобігання різним формам насильства в учнівському колективі й відбулася виховна справа з елементами тренінгу в 8-Б класі. Класний керівник В.М.Левко разом із соціальним педагогом не лише вчили учнів виявляти основні ознаки булінгу, а й формували стійке усвідомлення бажання протистояти різним проявам насильства одних учнів стосовно інших.
Лепестій Л.В., заступник директора з виховної роботи
ВГ “Я Київщини гордість і надія” у 7-Б класі
Цього року Київщина святкує своє 85-річчя. У зв’язку з цим у 7-Б класі було проведено виховну годину “Я Київщини гордість і надія”. Діти презентували уподобані ними професії, розповідали про важливість кожної для них особисто та для розвитку нашої держави.
ВЗ «Хороші та погані звички» у 4-А класі
Кожен учень повинен мати хороші звички, які приносять користь. Як боротися з поганими звичками, як досягти цієї мети? Сьогодні про це поговорили учні 4-А класу на виховній годині «Хороші та погані звички». Сценарій заходу
Плекаю особистість, творю майбутнє України
Ми з вами живемо у постійно змінюваному світі, якому нині потрібні висококваліфіковані спеціалісти. Незабаром із усіх жителів Землі, відсоток задіяних у промисловості буде складати 10%, у с/г – 2%. А що будуть робити іншї 88%? Прогресивне людство обирає демократичний його тип, для якого характерними рисами особистості є:
-вміння сприймати зміни та ефективно впливати на них;
-навчатися та змінювати професії протягом життя;
-усвідомлювати себе частиною суспільства, вміння працювати в колективі, в команді над проектами;
-самостійно та критично мислити.
Перед нинішніми дев’ятикласники вже зараз постає проблема вирішення цих питань. Тому тема години спілкування, яка відбулася 23 листопада у 9-Б класі «Плекаю особистість, творю майбутнє України», і передбачала допомогти учням зорієнтуватися при професійному виборі, навчатися долати життєві труднощі, зростати духовно, усвідомити свою неповторність, бути патріотом України.
Л.В.Панченко, класний керівник 9-Б класу
Свято рідної мови «Мова наша солов’їна – чиста, мов перлина» у 2-А класі
До Дня української писемності та мови у 2-А класі відбулося свято рідної мови «Мова наша солов’їна – чиста, мов перлина». Палко і трепетно звучали віршовані рядки з вуст школярів. Діти пригадали прислів’я та приказки про мову. «Калинова, барвиста, рідна, велична, багата, мелодійна…», – так характеризували учні рідну мову. Класний керівник (Міщенко М.І.) закликала учнів гордитися тим, що ми українці, що розмовляємо українською мовою, берегти, плекати та вдосконалювати нашу мову, бо з нею наше майбутнє і майбутнє України.
ГС «Ми за здоровий спосіб життя!» у 8-Б класі
«Дев’ять десятих нашого щастя залежить від здоров’я» – під таким девізом 24 жовтня розпочалася у 8-Б класі година спілкування, яка була присвячена такій важливій, значимій для всіх темі. Адже здоров’я – одна з основних умов щасливого життя людини, і зберегти його на довгі роки допоможе правильний спосіб життя. Класний керівник Валентина Миколаївна Левко наголосила, що здоров’я – це найцінніший скарб, який необхідно оберігати та зміцнювати. Під час бесіди діти дізналися про те, що позитивно й негативно впливає на їхній стан самопочуття, обговорили основні причини, які погіршують здоров’я, склали рекомендації на майбутнє щодо здорового способу життя та подолання хвороб, які можуть виникати.
Свято осені у 1-Б класі
25 жовтня в Миронівський НВК завітала Осінь-чарівниця до учнів 1-Б класу. Маленькі першокласники віддали шану цій чарівній, урожайній порі року. Вони декламували вірші, співали пісень. На свято завітав Гарбуз зі своєю овочевою родиною. А потім діти змагалися в конкурсах. Весело і цікаво пройшов час. А на закінчення Осінь обдарувала дітей яблуками, пригостила святковим короваєм. Свято підготували:Т.Г. Приймаченко, Ю.В. Галіченко.
Мої права та обов’язки
20 жовтня, у рамках декади правових знань, у 8-А класі відбулася виховна справа на тему: « Я, мої права, обов’язки», яку підготувала і провела зі своїми вихованцями класний керівник І.В.Василенко. Інна Василівна звернула увагу дітей на те, що крім прав, кожна людина повинна знати і виконувати свої обов’язки. Учитель ознайомила учнів із головними обов’язками людини та їх взаємозв’язок із правами. Восьмикласники із задоволенням працювали в групах з роздатковим матеріалом, виконували тести «Чи знаєте Ви свої права» та вправи «Знаю права і обов’язки». Щоб виховна справа для учнів була цікавою, класний керівник підготувала відеоролики про права дітей.
Сценарій заходу “Я, мої права, обов’язки”
Відео про права дитини
Відео про порушення прав дитини
Як дев’ятикласники світ пізнавали
Днями в 9-А класі відбулася виховна справа на тему: «Кулінарні традиції країн світу». Класний керівник Юлія Олександрівна Отрощенко прагнула ознайомити учнів із традиціями не лише народів світу, а й пригадати свої, українські.
Ведучі заходу Балабуха Анастасія та Колісник Анастасія провели віртуальну екскурсію різними країнами, розповіли про найпопулярніші делікатеси народів світу. Учні активно брали участь у кулінарних конкурсах та відгадували загадки, дізналися багато цікавих фактів про приготування та споживання їжі.
Сценарій заходу “Кулінарні традиції країн світу”
Презентація до заходу
Година спілкування «Доброта — це краса людської душі» у 3-А класі
Виховувати в учнів 3-А класу високоморальні людські якості, зокрема доброту, співчуття, вдячність, милосердя на чудових оповіданнях талановитого українського педагога В.О.Сухомлинського намагалася вчитель початкових класів Галина Іванівна Іщенко впродовж години спілкування «Доброта — це краса людської душі». Кожне з оповідань розповіло дітям повчальну історію, яка заставила їх задуматися, поміркувати не тільки над вчинками книжкових героїв, а й своїми власними. «Нехай мудрі слова В.О.Сухомлинського «З малих років учись жити так, щоб тобі було добре, приємно, коли робиш добро для людей, і неприємно, коли зробив щось погане, негідне», – сказала Галина Іванівна третьокласникам, – стануть для вас дороговказом, орієнтиром, і ви частіше будете робити добро для людей, а якщо й помилку іноді зробите, то у вас вистачить сили волі, мужності виправити ситуацію на краще. Даруйте людям добро – воно повернеться до вас сторицею».
Сценарій ГС “Доброта — це краса людської душі” (за творами В.О.Сухомлинського)
ВС “Козацькому роду нема переводу!” у 2-Б класі
Напередодні Покрови Пресвятої Богородиці у 2-Б класі Миронівського НВК відбулося чудове свято «Козацькому роду нема переводу!» Другокласники довели своїми справами і знаннями традицій, право бути гідними нащадками козаків, поглибили знання про звичаї та спосіб життя запорізьких козаків. Цьогоріч козацьку славу та звитягу, силу, спритність, кмітливість, здатність до самооцінки, а також наполегливість у досягненні мети, козачата демонстрували у змаганнях та конкурсах. Учні мали змогу долучитися до вивчення української історії, наслідувати найкращі риси козаків. До участі у конкурсній програмі долучилися гості свята- учні 2 –А класу.
ВС «У тісному родинному колі»
13 жовтня під кінець навчального дня в учнівському колективі 5-А класу було багатолюдно, гамірно: усі з нетерпінням чекали початку виховної справи «У тісному родинному колі». Класний керівник А.Я.Левіт, як і годиться господині в переддень Покрови, розпочала свято, привітавши школярів, а також матусь, татусів, бабусь, дідусів своїх вихованців. У ході заходу п’ятикласники співали пісні, декламували вірші, розігрували інсценівки, грали на скрипці тощо. А ще мали змогу більше дізнатися один про одного, а саме: батьки полинули у світ своїх кровиночок, а діти дізналися про хобі своїх найрідніших людей. Наостанок дорослі та діти склали три символічні «ромашки», тобто доповнили серцевинки квіточки «Для того, щоб моя сім’я стала щасливою…» оригінальними, неповторними висловами-бажаннями.
Перший урок у 9-А класі
Сценарій першого уроку “Україна – держава європейська”
Сценарії та презентації перших уроків, підготовлені вчителями Миронівського НВК, можна переглянути на віртуальному ресурсі “Учитель – учителю”.