Шкільний батьківський комітет 2024 – 2025 н.р.
№ | Клас | Прізвище, ім’я та по батькові |
1 | 1 – А | Бобровіцька Анна Валеріївна |
2 | 1 – Б | Романенко Олена Миколаївна |
3. | 2 – А | Альошина Наталія Олександрівна |
4. | 2 – Б | Балабан Аліна Ігорівна |
5. | 3 – А | Цидик Дмитро Володимирович |
6. | 3 – Б | Околот Алла Сергіївна |
7. | 3 – В | Шабанова Надія Михайлівна |
8. | 4 – А | Гук Катерина Вікторівна |
9. | 4 – Б | Білошапка Ольга Миколаївна |
10. | 5 – А | Хмельницька Аліна Віталіївна |
11. | 5 – Б | Кришньова Валентина Дмитрівна |
12. | 6– А | Цидик Дмитро Володимирович |
13. | 6 – Б | Потьомка Тамара Євгенівна – секретар |
14. | 7– А | Польська Ольга Сергіївна – голова |
15. | 7 – Б | Романенко Яніна Петрівна |
16. | 8 – А | Володько Світлана Миколаївна |
17. | 8 – Б | Худолій Людмила Іванівна |
18. | 9– А | Вишневська Яна Петрівна |
19. | 9 – Б | Яровенко Юлія Михайлівна |
20. | 10 – А | Сорока Валентина Іванівна |
21. | 10 – Б | Вашека Галина Вікторівна |
22. | 11 – А | Серапіонова Інна Василівна |
23. | 11 – Б | Шупик Яна Володимирівна |
Тематика загальношкільних батьківських зборів на 2023-2024 н.р.
У вересні 2021 р. у нашому ліцеї відбувалися батьківські збори. Відповідно до постанови МОЗ від 26.08.2021 р. №9 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», цей захід став різноманітним за формою проведення. Варто зазначити, що батьківські зустрічі відбувалися не лише в приміщенні освітнього закладу, а й у парковій зоні біля нашого ліцею, на майданчику літнього кінотеатру та у форматі онлайн. Були розглянуті різні питання, але найголовніші – це:
- особливості організації освітнього процесу в 2021-2022 н.р.,
- емоційний розвиток дитини (аудіовиступ соціального педагога А.В.Харченко),
- обрання батьківського комітету учнівського колективу та ліцею №2.
Радіогазети:
Батьківські збори (вересень 2016 р.)
Батьківські збори (грудень 2016 р.)
Батьківські збори (вересень 2017 р.)
Орієнтовна тематика батьківських зборів протягом навчального року та з оглядом на вікову специфіку учнів
У журналі “Підручник для директора” № 7 за 2007 рік, редакція опублікувала зміст спецкурсу «Робота з батьками», де було розглянуто теоретичні аспекти цього питання: загальне планування такого напряму діяльності школи, програми роботи з батьками тощо.
Автор: С. Цабибін За матеріалам: Освіта.ua
Як зробити їх цікавими і продуктивними?
Вони можуть виявитися особливо корисними починаючому класному керівникові.
1. Для проведення батьківських зборів виберіть найбільш сприятливий день і час, постарайтеся, щоб на цей час ні у вас, ні в батьків ваших учнів не було заплановано ніяких важливих справ, цікавих телепередач і т.п.
2. Визначите одну найбільш важливу проблему, що стосується учнів вашого класу, і на її обговоренні побудуйте розмову з батьками.
3. Особливу увагу зверніть на розміщення батьків у класі. Наприклад, можна розставити столи й стільці по колу, щоб всі учасники батьківських зборів добре бачили й чули один одного.
4. Підготуйте візитки з іменами батьків, особливо в тому випадку, якщо вони ще недостатньо добре знають один одного.
5. Разом з батьками придумайте правила для учасників зборів. Наприклад: знімати верхній одяг обов’язково; не допускається мовчання під час обговорення проблеми; відкидаючи пропозицію (думку), необхідно вносити зустрічну; називати один одного по імені та по батькові або тільки по імені й т.д.
6. Бережіть час людей, запрошених на збори. Із цією метою встановіть регламент і суворо стежте за його дотриманням.
7. У ході зборів використовуйте ігри й групові форми організації взаємодії батьків.
8. Зробіть спілкування на зборах невимушеним і відвертим – може допомогти чашка чаю.
9. Під час обговорення проблемних питань опирайтеся на життєвий і педагогічний досвід найбільш авторитетних батьків, на думку членів батьківського комітету й ради школи.
10. Прагніть до того, щоб на зборах були прийняті конкретні рішення.
Правила поведінки класного керівника на батьківських зборах
1. Педагогові необхідно зняти власну напругу й тривогу перед зустріччю з батьками.
2. За допомогою мови, інтонації, жестів й інших засобів дайте батькам відчути вашу повагу й увагу до них.
3. Постарайтеся зрозуміти батьків; правильно визначити проблеми, що хвилюють їх найбільш. Переконайте їх у тому, що в школи й родини одні проблеми, одні завдання, одні діти.
4. Розмовляти з батьками треба спокійно й доброзичливо. Важливо, щоб батьки всіх учнів – і благополучних, і дітей групи ризику – пішли зі зборів з вірою у свою дитину.
5. Результатом вашої спільної роботи на батьківських зборах повинна стати впевненість батьків у тому, що у вихованні дітей вони завжди можуть розраховувати на Вашу підтримку й допомогу інших учителів школи
Про роботу з батьками
- Поважайте роль батьків.
- Заохочуйте участь.
- Застосовуйте різні види, форми та стратегії для залучення батьків — будьте творчими та гнучкими.
- Порозмовляйте з батьками про взаємні очікування.
- Будьте терплячими.
- Зосередьте увагу на сильних сторонах сім’ї й дитини та давайте позитивні відгуки.
- Підтримуйте контакти.
- Виражайте своє задоволення.
- Намагайтеся залучити цілу сім’ю.
- Організовуйте збори так, щоби батьки могли їх відвідати.
- Дотримуйтесь конфіденційності.
- Учіть співпрацювати.
- Організовуйте співпрацю батьків з батьками.
- Проводьте спільні культурні заходи.
Такий підхід до забезпечення наступності гарантує: на етапі початкової освіти — збереження цінності цього вікового періоду, пізнавально-особистісний розвиток дитини, її готовність до взаємодії з навколишнім середовищем; розвиток провідної діяльності як фундаментального новоутворення молодшого шкільного віку; спрямованість освітньо-виховної роботи на ті вимоги, які будуть пред’явлені в основній школі; на етапі базової середньої освіти — спирання на наявний рівень навчальних досягнень молодшого шкільного віку, їх активне використання в навчально-виховному процесі; індивідуальну роботу в разі інтенсивного розвитку, спеціальну допомогу в корекції несформованих на попередньому етапі якостей, розвиток провідного виду діяльності як фундаментального новоутворення середнього шкільного віку та перспективний розвиток якісно нових видів діяльності й форм взаємодії з навколишнім середовищем, нових рис особистості школяра.