Шість основ виховної діяльності
- Навчання – активні форми навчання класних керівників.
- Інновації – експериментально-дослідна робота.
- Діяльність – організація виховного процесу.
- Майстерність – діяльність класного керівника.
- Творчість – позашкільна освіта.
- Мудрість – діяльність шкільної бібліотеки.
Модель вихованості учнів
- Учень знаючий: розвиток здібностей до самоосвіти.
- Учень соціальний: соціальна адаптованість.
- Учень – творча індивідуальність: розвиток позитивної «Я – концепції».
- Учень культурний: культура самовираження.
Забезпечення процесу формування вихованості
Науково-методичне забезпечення:
- семінари-конференці;
- досвід виховної роботи;
- МО класних керівників;
- динамічні, творчі групи;
- діагностика процесу вихованості;
- моніторинг вихованості.
Інформаційно-методичне забезпечення:
- методичні рекомендації;
- статті;
- посібники;
- каталоги.
Забезпечення готовності педагогів до розв’язання завдань виховання:
- реалізація плану підвищення кваліфікації;
- розробка пакету програм курсів, гуртків.
Розробка і реалізація програм розвитку виховання:
- створення моделі виховних систем;
- експериментально-дослідницька робота.
Єдиний режим виховної роботи у Миронівському академічному ліцеї №2
- Понеділок – день інформаційного спілкування
- Вівторок – день доброчинних заходів
- Середа – день учнівського самоврядування
- Четвер – день спортивних змагань, масових заходів, колективних творчих справ
- П’ятниця – день чистоти й порядку, день дозвілля
Графік чергування учителів та учнівських колективів по коридорах ліцею