Категорії архівів: Новини закладу

Всеукраїнський тиждень дитячого читання – 2021

Літературний флешмоб “Любимо читати поезію Ліни Костенко”.
Вірші Ліни Костенко декламують учні 3-А класу: Софія Юхименко, Солоний Данило та Солона Ангеліна

Поезію “Притча про ріку” читає Олександра Царінник (3-А клас)

Всеукраїнський тиждень дитячого читання – 2021

Представляємо нових учасників літературного флешмобу “Любимо читати поезію Ліни Костенко”:
1. Красиво і натхненно звучать поетичні рядки Ліни Костенко ” Життя іде і все без коректур… ” вустами Каріни Чучмій (7-А клас)
 
2. Самобутнім і творчим виконанням поезії “Крила” вирізняється Іванна Романенко (3-Б клас)
3.Вірш “Усе моє, все зветься Україна” декламує Іван Діденко (3-Б клас)
4. “Дзвенять у відрах крижані кружальця…”  виконує  Анна Балабан (З-Б клас)

Всеукраїнський тиждень дитячого читання – 2021

Літературний флешмоб “Любимо читати поезію Ліни Костенко”  в рамках Всеукраїнського тижня дитячого читання.

1.Поезію “Крила” декламує Маргарита Жученко (6-Б клас).
2. Вірш “Шипшина важко віддає плоди” читає Ірина Пешкова (3-А клас).
3. Поезія Ліни Костенко ” Крила” у виконанні Дарини Кузьменко (9-А клас).

Новини ГПД

1616174919464Максимальній реалізації й успішному засвоєнню компетентностей (Концепція НУШ) допоможе впровадження принципів STEM-освіти в навчальний процес Нової української школи. Інтеграція та дослідницько-проєктна діяльність є провідними принципами STEM-освіти, які співзвучно переплітаються з орієнтирами НУШ. От і на передодні весняних канікул колектив групи продовженого дня  (вихователь Майстренко Н.Г.) завершив дослідницький проєкт : “Грядка на підвіконні”. Діти на прикладі цибулини дослідили, що порібно для росту рослин. Довели, що лише при наявності всіх цих умов можливий активний розвиток рослин, а отже і гарний врожай. А також вирахували середню арифметичну швидкість росту цибулі (4см/тиждень). На мою думку, діти з нетерпінням чекають початку посівних робіт, щоб застосувати свої знання на практиці.

Конкурс “30 років космічної незалежності”

А що ще чекає на учасників конкурсу?

    • Всі учасники отримають електронні дипломи

    • Дев’ятеро переможців в трьох вікових категоріях (3-7, 8-12, 13-17 років) отримають цінні призи, серед яких сучасні електронні графічні планшети, 3D-ручки та набори для малювання!

    • Одна з робіт прикрасить справжній макет ракети на Noosphere Art Rocket Park, який буде встановлено в парку Гагаріна в Дніпрі

    • 100 кращих робіт буде презентовано під час конкурсу інженерних стартапів  Vernadsky Challenge, який відбудеться в рамках міжнародного авіакосмічного салону АВІАСВІТ – ХХІ, 27-30 квітня 2021 року

    Олімпіада з англійської мови

    Вже стало традицією приймати участь в Інтернет – олімпіаді з англійської мови на сайті naurok.ua . Як завжди завдання були цікавими та інтерактивними. Найактивнішими були учні 4-А, 5-А, 5-Б, 6-Б, 7-А, 7-Б та 8-Б класів! Учні отримали сертифікати та корисний досвід! Вже з нетерпінням чекаємо нових завдань! 

    IMG_20210318_111834 IMG_20210317_111309 IMG_20210316_093225 IMG_20210315_093148 IMG_20210315_121718

     

    Онлайн-опитування щодо кібербезпеки

    ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» в партнерстві з ГО «Центр кращого Інтернету» за підтримки Програми досліджень свободи Інтернету «Counterpart International» проводить онлайн-опитування серед представників адміністрації закладів загальної середньої освіти, педагогічних працівників та батьків учнів чи осіб, які їх замінюють. Метою опитування є оцінювання наявної ситуації в галузі кібербезпеки та розроблення заходів щодо попередження проблем конфіденційності персональних даних і порушень прав людини в Інтернеті. Опитування проводитиметься до кінця травня 2021 року на умовах повної анонімності та добровільності. Результати дослідження будуть представлені узагальнено, без будь-якої контактної інформації, назви закладу освіти чи вказівки на географічне розташування. Просимо сприяти проведенню дослідження: поінформувати представників адміністрації, педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти, батьків учнів чи осіб, які їх замінюють, розмістити на сайтах закладів освіти посилання на відповідні опитувальники:

    Загальношкільні батьківські збори

    8-аЗагальношкільні батьківські збори  у ліцеї №2 відбуваються згідно з річним планом роботи ЗЗСО  на 2020-2021 н.р. та  з урахуванням карантинних обмежень відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 №641 «Про  встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним  поширенням гострої респіраторної хвороби СOVID-19, спричиненої коронавірусом SARA-CoV-2. Так,   упродовж ІІ декади березня зустрічі з батьками у форматі онлайн пройшли в усіх учнівських колективах. Тож, окрім важливої інформації, яку надав батькам  класний керівник, вони змогли прослухати й голосове повідомлення  від практичного психолога ліцею №2 Оксани Валентинівни Широкоступ на тему: «Безконфліктна дисципліна в житті дитини».

    Батькам та вчителям про кібербулінг

    16 (1)

    16 (2)На виконання листа МОН України від 10.03.2021 №1/9-128 «Щодо необхідності проведення додаткових профілактичних заходів в середовищі дітей та підвищення обізнаності батьків»  15 березня вчительська спільнота ліцею №2 та батьки наших  вихованців у рамках     проєкту «Школа сталого розвитку МХП» (організаційний партнер – Центр “Розвиток КСВ”)  мали можливість поспілкуватися з провідними спеціалістами, а саме: Анастасією Дьяковою, радницею з питань безпечного Інтернету для кожної дитини при віце-прем’єр-міністрі – міністрі цифрової трансформації України та  Аліною  Касіловою, дитячою та підлітковою психологинею, тренеркою-менеджеркою навчальної діяльності проєкту #stop_sexтинг. В  онлайн-форматі вели мову про те,  чому важливо нині  говорити про Інтернет-безпеку з дітьми; як діями батькам, коли вони дізналися, що з дитиною щось сталося в Інтернеті тощо.  А ще досвідчені спікерки поділилися зі слухачами, як і куди можна звернутися, щоб заявити про появу агресора.  Також дали кваліфіковані відповіді на питання, які хвилювали  батьків та вчителів Миронівського академічного ліцею №2. Адміністрація нашого ліцею №2 щиро дякує МХП за таку вкрай потрібну та цікаву  онлайн-зустріч.

    Будуємо сучасну Україну разом – Миронівський академічний ліцей №2 та МХП

    05 лютого 2021 року в нашому ліцеї №2 уперше стартувала програма «Школа сталого розвитку МХП». Відповідно до змісту Програми, діти трьох шкіл України (Київщини, Вінниччини, Черкащини)   упродовж лютого-травня будуть знайомитися з поняттям сталого розвитку, Глобальними  цілями розвитку. Партнери програми – Центр «Розвиток КСВ» та Благодійний Фонд «МХП — Громаді», які нині активно підтримують  проєкт. 43 п’ятикласники Миронівського академічного  ліцею №2, їхні батьки та вчительська спільнота підтримують цінності, за якими живе ввесь світ сьогодні – цілі Сталого розвитку ООН.

    Про підсумки Міжнародного Інтернет-флешмобу «Я жива! Я буду вічно жити!»

    25 лютого 2021 року український світ відзначав знакову дату – 150-річчя з дня народження видатної постаті в історії та культурі нашої держави –  Лесі Українки. З метою належного вшанування Дочки Прометея, популяризації її творчості Інститут досліджень української діаспори імені професора Любомира Винара у співпраці з факультетом міжнародних відносин, Науковим товариством студентів та аспірантів імені Олександра Оглоблина Національного університету «Острозька академія» (НаУОА), молодіжною секцією Наукового товариства історії дипломатії та міжнародних відносин, що діє при НаУОА, організували та провели Міжнародний Інтернет-флешмоб «Я жива! Я буду вічно жити! Я в серці маю те, що не вмирає…». Із 25 січня до 20 лютого 2021 року всі, хто бажав, долучилися до флешмобу, розміщували в соціальній мережі «Facebook» з вказанням хештегів #idudnauoa, #lesiaukrainka150 відеоролики із декламуванням різноманітних поезій Лесі Українки. Загалом в онлайн-події взяли участь 1920 учасників – дітей, молодих осіб та організацій та 1840 представників педагогічної спільноти. Географія заходу представлена 17 країнами світу. Учні нашого ліцею №2 також  взяли участь у флешмобі. Вони записували відеоролики з художнім читанням поетичних творів Лесі Українки,  використовуючи цікаві підходи до монтажу, анімації, продумували сюжетні лінії, які знаходили нове у висвітленні образу великої Поетеси: її життя, історії кохання, рис характеру, різних аспектів творчості. Крім того, учасники заходу виконували твори Дочки Прометея, а також читали власні вірші, присвячені Лесі Українці. Отож дипломи переможців отримають такі учні 1-4 класів: Польський Ренат, Батина Аліна, Корольова Валерія,  Сабадин Дарина, Цидик Діана,  Латич Вікторія, Романенко Іванна, Буряк Анна; 5-9 класів – Грєчкіна Альона, Деньга Маргарита, Іщенко Дарина, Кривов’яз  Аріна, Мельник  Андрій, Руденко Дар’я, Українець Влада, Мазур Софія, Мазур Марина, Одноволик Анастасія. Дипломи учасників отримають Царіннік Олександра, Смоляр Діана, Делідон Арина та Скидан Юлія. А також усі педагоги 1-4 класів та вчителі української мови й літератури Дубровіна В.М., Лобас Н.М. та Лепестій Л.В.

    Новини із ГПД


    Аналіз досліджень сучасних українських вчених свідчить про високу ефективність застосування компетентісного підходу до проблеми формування здоров’язбереження в сучасній системі освіти. Саме компетентісний підхід до проблеми здоров’язбереження забезпечує можливість не лише надання знань про основні ознаки складників здоров’я, умови його збереження та зміцнення, але й головне – вміння користуватися в житті набутими знаннями, вміннями та навичками. От і сьогодні здобувачі освіти 1х класів у групі продовженого дня (вихователь Майстренко Н.Г.) поглибили свої знання про особисту гігієну, із захопленням провели експеримент ,”Мило і вода – для мікробів це біда”, переглянули повчальний мультфільм “Королева зубна щітка”, а також спробували себе у ролі акторів, розігрваши мінівиставу “Дивний сон”.
    IMG_20210226_124619_1
    IMG_20210226_141436

    Новини з ГПД

    Весело і корисно проходять дні в групі продовженого дня учнів 1 класів (вихователь Майстренко Н.Г.). Із захопленням здобувачі освіти вправлялися у складанні східної головоломки- танграм. Незважаючи на те, що про неї заговорили лише нещодавно, вже зрозуміло, що гра дуже корисна. … Вона допомагає розвивати логічне мислення, уяву, увагу та комбінаторні здібності, бо учень складає модель із семи геометричних фігур як мозаїку. Та й виготовити набір нескладно – досить розрізати за шаблоном картон. А розважатися з набором можуть люди різного віку, і кількість фігур, які можливо скласти з базових компонентів, надзвичайно велика.

    1614002011019 1614002180737

    Підсумки еко-челенджу

    зображення_viber_2021-01-26_12-52-23Комунальний заклад Київської обласної ради «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини» з 15 по 22 січня 2021 року провів обласний еко-челендж «Зроби годівничку – врятуй пташину»  (в рамках обласного освітнього соціально-екологічного проекту «Екологічний кластер «EcoWorldKids»). Еко-челендж проводився з метою виховання ціннісного ставлення до біорізноманіття, проведення широкої просвітницької роботи і практичних дій з охорони та збереження орнітофауни, розвитку гуманного ставлення до птахів, мотивації до їх охорони. Учасниками стали педагоги, вихованці гуртків закладів загальної середньої та позашкільної освіти  Київщини  та їхні родини (всього 56 закладів, 460 дітей). На офіційних сайтах закладів освіти та в соціальній мережі Facebook  протягом 15-22 січня  року було розміщено близько 300 дописів із різними контентами – фотоматеріалами, відеороликами, майстер-класами, які засвідчували процес виготовлення годівничок та процес розміщення їх у природному середовищі. Усі учасники проєкту отримали сертифікати учасника еко-челенджу. Наш заклад представляв учень 2-Б класу Іван Харченко. Щиро вітаємо Івана та керівника роботи А.В.Харченко.

    Юні дослідники

    Здобувачі освіти 3-А та 3-Б класів (учителі Н.Б.Чучмій та Л.В.Чемерис) поринули у різноманітний світ рослин і провели ряд дослідів, щоб переконатися на власному досвіді, як рослини живляться та що їм потрібно для росту і розвитку. Дізналися, як виростити нову рослину без насіння. Діти зрозуміли. що рослини є невід’ємною частиною всього живого, зеленим дивом планети Земля.

    Про особисту цінність і безпеку

    зображення_viber_2020-12-09_11-40-01

    08 грудня працівники психологічної служби Миронівського академічного ліцею №2 А.В.Харченко та О.В.Широкоступ взяли участь у дистанційному проведенні вебінару щодо  створення безпечного та здорового освітнього середовища в закладах освіти. Цей захід був організований Службою порятунку дітей за підтримки М.Кулеби – Уповноваженого Президента України з прав дитини.