03 березня 2021 року в Миронівському академічному ліцеї №2 успішно стартувала ХІІ Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник-2021».
Категорії архівів: Новини закладу
Новини із ГПД
Аналіз досліджень сучасних українських вчених свідчить про високу ефективність застосування компетентісного підходу до проблеми формування здоров’язбереження в сучасній системі освіти. Саме компетентісний підхід до проблеми здоров’язбереження забезпечує можливість не лише надання знань про основні ознаки складників здоров’я, умови його збереження та зміцнення, але й головне – вміння користуватися в житті набутими знаннями, вміннями та навичками. От і сьогодні здобувачі освіти 1х класів у групі продовженого дня (вихователь Майстренко Н.Г.) поглибили свої знання про особисту гігієну, із захопленням провели експеримент ,”Мило і вода – для мікробів це біда”, переглянули повчальний мультфільм “Королева зубна щітка”, а також спробували себе у ролі акторів, розігрваши мінівиставу “Дивний сон”.
Новини з ГПД
Весело і корисно проходять дні в групі продовженого дня учнів 1 класів (вихователь Майстренко Н.Г.). Із захопленням здобувачі освіти вправлялися у складанні східної головоломки- танграм. Незважаючи на те, що про неї заговорили лише нещодавно, вже зрозуміло, що гра дуже корисна. … Вона допомагає розвивати логічне мислення, уяву, увагу та комбінаторні здібності, бо учень складає модель із семи геометричних фігур як мозаїку. Та й виготовити набір нескладно – досить розрізати за шаблоном картон. А розважатися з набором можуть люди різного віку, і кількість фігур, які можливо скласти з базових компонентів, надзвичайно велика.
Підсумки еко-челенджу
Комунальний заклад Київської обласної ради «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини» з 15 по 22 січня 2021 року провів обласний еко-челендж «Зроби годівничку – врятуй пташину» (в рамках обласного освітнього соціально-екологічного проекту «Екологічний кластер «EcoWorldKids»). Еко-челендж проводився з метою виховання ціннісного ставлення до біорізноманіття, проведення широкої просвітницької роботи і практичних дій з охорони та збереження орнітофауни, розвитку гуманного ставлення до птахів, мотивації до їх охорони. Учасниками стали педагоги, вихованці гуртків закладів загальної середньої та позашкільної освіти Київщини та їхні родини (всього 56 закладів, 460 дітей). На офіційних сайтах закладів освіти та в соціальній мережі Facebook протягом 15-22 січня року було розміщено близько 300 дописів із різними контентами – фотоматеріалами, відеороликами, майстер-класами, які засвідчували процес виготовлення годівничок та процес розміщення їх у природному середовищі. Усі учасники проєкту отримали сертифікати учасника еко-челенджу. Наш заклад представляв учень 2-Б класу Іван Харченко. Щиро вітаємо Івана та керівника роботи А.В.Харченко.
Юні дослідники
Здобувачі освіти 3-А та 3-Б класів (учителі Н.Б.Чучмій та Л.В.Чемерис) поринули у різноманітний світ рослин і провели ряд дослідів, щоб переконатися на власному досвіді, як рослини живляться та що їм потрібно для росту і розвитку. Дізналися, як виростити нову рослину без насіння. Діти зрозуміли. що рослини є невід’ємною частиною всього живого, зеленим дивом планети Земля.
Про особисту цінність і безпеку
08 грудня працівники психологічної служби Миронівського академічного ліцею №2 А.В.Харченко та О.В.Широкоступ взяли участь у дистанційному проведенні вебінару щодо створення безпечного та здорового освітнього середовища в закладах освіти. Цей захід був організований Службою порятунку дітей за підтримки М.Кулеби – Уповноваженого Президента України з прав дитини.
Батьківські збори
З метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, у ліцеї №2 батьківські збори відбулися в усіх учнівських колективах у форматі онлайн.
Підвищення кваліфікації
Центр прогресивної освіти «ГЕНЕЗУМ» відкриває реєстрацію на нові КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ для педагогічних та науково-педагогічних працівників. Серія нових курсів присвячена емоційному інтелекту та проблемі булінгу:
- КУРС: «Емоційне лідерство керівника освітнього закладу» (30 год / 1 ЄКТС)
- КУРС: «Булінг в закладах освіти: що треба знати і що робити?» (30 год / 1 ЄКТС)
- КУРС: «Технологія розвитку емоційного інтелекту у дітей дошкільного віку» (30 год / 1 ЄКТС)
- КУРС: «Емоційний інтелект дитини: що треба знати батькам і вчителям?» (30 год / 1 ЄКТС)
Важливі моменти:
- курси можна проходити у будь-який час!
- за проходження курсів видається електронний сертифікат
Інформаційний лист з детальною інформацією про курси містяться у прикріпленному файлі.
З повагою, Центр прогресивної освіти «ГЕНЕЗУМ»
Дізнатися деталі та вартість
Суб’єкт підвищення кваліфікації, що надає освітні послуги з підвищення кваліфікації педагогічним та/або науково-педагогічним працівникам: фізична особа-підприємець Дрібас В.О., код ЄДРПОУ 3451809212, КВЕД «85.59 Інші види освіти, н. в. і. у.». Центр прогресивної освіти «Генезум». Освітній центр організовує діяльність згідно з п. 2 ст. 59 Закону України «Про освіту» та відповідно до п. 10 постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)
Перевірити автентичність сертифікатів – https://genezum.org/certificates
Офіційний сайт: https://genezum.org
Електронна пошта: mail@genezum.org
Номер для зв’язку: +38 (096) 277 14 16
Час роботи: Пн-Пт 09:00-17:00
Що ти можеш зробити, щоб подолати насилля?
Щорічно в Україні з 25 листопада до 10 грудня проводиться Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства». Мета акції – привернення уваги суспільства до проблем подолання насильства в сім’ї, жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми та захисту прав жінок. Тож працівниками психологічної служби ліцею №2 зі здобувачами освіти 11-А класу 26 листопада було проведено виховний захід з елементами тренінгу «Як подолати насилля у сім’ї». Одинадцятикласники дізналися, які бувають види насилля у родині та, виконуючи вправу «Що ми можемо зробити?», на аркушах паперу записали свої думки щодо попередження і припинення домашнього насильства з позиції держави, громадянина, сім’ї. Після виконання завдання підлітки презентували свої напрацювання та обговорили їх.
4-А у національному проєкті
Вишгородським історико-культурним заповідником у рамках національного проєкту “Бортництво Полісся – архаїчна традиція в сучасному вимірі” проводився онлайн конкурс малюнка “Якби я був бортником”. Метою конкурсу є ознайомлення дітей з одним із найдавніших господарських занять людей – бортництвом; сприяння розвитку дитячої творчості, виявлення творчо обдарованих дітей. У лісових областях України залишився цей стародавній промисел – бортництво. Він відомий ще з язичницьких часів. У дуплах старих лип гніздилися дикі бджоли. Ці природні вулики називалися бортями. Люди, які викурювали бджіл і виламували стільники, називалися бортниками. Цукру ж тоді не знали. За нього правив мед. Учні 4- А класу разом із класним керівникомТ.О.Близнюк взяли участь у вищезазначеному конкурсі. Троє учнів нашого ліцею відзначені Подякою. Це – Самусенко Софія, Смоляр Діана та Пилипенко Софія.
Загальношкільні батьківські збори у форматі онлайн
Шановні батьки, сьогодні, 21 жовтня 2020 року, у нашому навчальному закладі День спілкування з батьками в режимі онлайн. Тож до вашої уваги ми підготували такі аудіовиступи:
- «Як говорити батькам із дітьми про COVID-19» (інформація заступника директора Миронівського академічного ліцею №2 з виховної роботи Л.В.Лепестій;)
- «Як виховувати відповідальність та самодисципліну у здобувачів освіти» (інформація соціального педагога Миронівського академічного ліцею №2 А.В.Харченко).
Приємного всім прослуховування.
Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек 2020
У жовтні стартував Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек 2020.
Цього року він проходить під гаслом “Шкільна бібліотека і екологічна просвіта учнів”.
У рамках місячника в ліцеї сплановано і проведено ряд заходів спрямованих на задоволення й розвиток інформаційних потреб і запитів користувачів, розширення кола їх пізнавальних інтересів і привернення уваги до екологічних проблем сьогодення.
– Тематична виставка літератури «Ми всі господарі природи, тож бережімо її вроду»
– .Екологічна подорож «За здоров’ям до матінки природи»
– День краєзнавства: «Свій край – кожній пташині рай»
– Година спілкування «Любити природу – означає любити свою Батьківщину»
Юні дослідники
Учні 3-А та 3-Б класів досліджували тіла і речовини та властивості води. Успіху та креативності юним дослідникам!
Усесвітній день психічного здоров’я
10 жовтня відзначається Всесвітній день психічного здоров’я. Тож напередодні цієї дати зі здобувачами освіти 8-А класу працівниками психологічної служби нашого ліцею було проведено тренінгове заняття «Позитивний настрій – запорука нашого здоров’я!». Діти виконували артерапевтичні завдання, піднімали собі настрій позитивними малюнками та розмальовками-антистрес. У кабінеті протягом дня діяла виставка «10 жовтня – Усесвітній день психічного здоров’я», де школярі та вчителі почерпнули багато цікавої інформації про цей день, також вони ще й училися, як зберегти свій емоційний стан.
Адаптація першокласників
Початок навчання в 1-му класі – складний і відповідальний етап у житті школярів, адже відбувається дуже багато змін. Це не тільки нові умови життя та діяльності – це ще й нові контакти, нові стосунки, нові обов’язки. Змінюється, по суті, життя дитини: все підпорядковується школі, навчанню, шкільним справам і турботам. Звикання до школи – тривалий індивідуальний процес, тому, з метою покращення проходження адаптаційного періоду першокласників, практичним психологом ліцею було проведено виховний захід «Ти і я – шкільна сім’я ». Доречною була і психодіагностична робота щодо виявлення дезадаптованих здобувачів освіти.
Міжнародний день миру
21 вересня в нашому закладі відбувся захід «Голуб миру», приурочений Міжнародному дню миру. Так, здобувачі освіти 5-х класів змогли дізнатися про цікаві факти з історії виникнення цього свята, усвідомили, наскільки важливим є мир сьогодні для всіх людей у світі. Усі ліцеїсти в дарунок отримали емблеми з написом «Ми за мир!» . А от здобувачі освіти 1-х класів із захопленням поринули в світ образотворчого мистецтва. Діти на асфальті різнобарвними кольорами зобразили предмети, що з давніх-давен символізують мир. Тож вони малювали голуби, прапори, серця тощо. Варто відзначити, що Міжнародний день миру дає можливість привернути увагу дітей та молоді до питань важливості миру і принципів гуманності, свободи, добра та поваги один до одного.