Щороку 1 червня відзначається Міжнародний день захисту дітей. Яскраво і весело відбулося свято у першокласників Миронівського академічного ліцею №2. Класні керівники М.І.Міщенко та Л.П.Тарасенко організували своїм маленьким школярикам захоплюючі ігри та розваги. Діти долучилися до конкурсу малюнків на асфальті «Мрії мого дитинства». Свято пройшло цікаво й весело!
Категорії архівів: Новини закладу
Фінальна конференція у Школі сталого розвитку МХП
У Школі сталого розвитку МХП 21 травня відбулася фінальна конференція, на якій навчальні заклади вдало захистили свої проєкти. Захід пройшов у форматі онлайн за участю педагогічних колективів, батьків та учнів Ладижинського НВК №1, Миронівського академічного ліцею №2 та Канівської гімназії ім. І. Франка. Вони ділилися враженнями та захищали свої колективні проєкти, спрямовані на популяризацію сталого розвитку та привернення уваги жителів територіальних громад до глобальних проблем людства і міста. Співавторки проєкту Maryna Saprykina та Anastasiya Sobotyuk висловили вдячність усім учасникам ШСР та сподівання на його продовження і масштабування наступного навчального року. Адже його користь відмітили уже давно і ще раз переконалися в цьому під час презентацій. Наш Миронівський академічний ліцей №2 відеороликом «ЕСО-MIND як стиль» зумів заохотити жителів міської територіальної громади робити особистий внесок у збереження планети для майбутніх поколінь. Наприклад, лише за останні два місяці здобувачі освіти нашого ліцею №2 облагородили території біля річок, прибрали шкільне подвір’я, дитячі майданчики, парки, сквери, лісосмуги. Посадили дерева, кущі, облаштували місця для годування птахів тощо. Журі, до якого увійшли Анастасія Соботюк та інші працівники МХП – волонтери ШСР, Надія Жеребнюк, Анна Євшель, Наталия Короп, Марина Макарченко, Олеся Таран, Наталія Шеремета, вирішило, що всі проєкти були достойними і обрати найкращий неможливо. Тож усі навчальні заклади отримають в подарунок VR-окуляри. Однозначно, Школа сталого розвитку МХП принесла позитивні зміни в школи та громади.
Новини ГПД
Напередодні Дня захисту дітей, вихованці групи продовженого дня 1 класів, разом з батьками та вихователем Майстренко Н.Г. створили проєкт “Ми діти твої, Україно”. Діти із захопленням поринули у спогади та ділилися позитивними емоціями, які їх переповнювали під час роботи.
Урок з фінансової грамотності батькам
17 травня, у рамках проєкту «Школа сталого розвитку МХП», відбулося останнє заняття для батьків п’ятикласників Миронівського академічного ліцею №2. Зустріч для батьків, яка традиційно проходила в форматі онлайн, цього разу була присвячена фінансовій грамотності. Спікер В’ячеслав Зражевський, власник бізнесу в сфері освітніх інновацій, автор та викладач курсу «Фінансова грамотність» у Креативній Міжнародній Дитячій Школі (КМДШ), упродовж години давав надзвичайно цінні поради батькам. Наприклад, щоб у дорослому житті не виникало труднощів при прийнятті фінансових рішень, розпочинати фінансове виховання варто змалечку — коли дитині виповниться п’ять років. А врятувати батьків від фінансової тиранії допоможуть чотири поради: кишенькові гроші, оплата за особливу роботу дитини, обмеження реклами та дитяча благодійність. На думку В’ячеслава Зражевського, дитині потрібно починати давати кишенькові гроші тоді, коли вона вперше свідомо просить придбати якийсь товар та може пояснити, для чого він їй. Зазвичай, це вік п’яти років.
Підсумки челенджу «Фінансова грамотність»
19 травня в нашому ЗЗСО для учнів 5-А та 5-Б класів відбувся урок-закріплення з теми «Фінансова грамотність», який проходив у традиційному вже форматі – онлайн. Здобувачі освіти розповідали про те, як вони виконували завдання останнього челенджу з проєкту «Школа сталого розвитку МХП» . Виступаючі повідали однокласникам та організаторам проєкту, як вони з батьками складали сімейний бюджет на місяць у відсотках та співвідношеннях. Варто зазначити, що більшість родин дуже добре з ним справилися. Усі п’ятикласники у подарунок отримали дитячий бестселер авторства німецького фінансового консультанта Бодо Шефер «Пес на ім’я Мані, або Азбука грошей». А вісім учнів, які стали переможцями челенджу, отримали ще й кешбокси.
Всесвітній день вишиванки
Вихованці групи продовженого дня 1класів вітають з Днем вишиванки
Вишиванка є символом краси, здоров’я і щасливої долі. Її вважають оберегом української нації. Вишита сорочка символізує сімейні цінності – пам’ять роду, вірність і любов. Сьогодні День вишиванки не національне свято, а всесвітнє. День вишиванки – свято, покликане сприяти єдності й процвітанню українського народу.
ЕСО-MIND як стиль
Добігає до завершення участь учнів 5-их класів у проєкті «Школа сталого розвитку МХП». За умовами цієї програми, учительсько-учнівська спільнота має презентувати власний проєкт на заздалегідь обумовлену з МХП тему. П’ятикласники разом із батьками, педагогами вирішили привернути увагу жителів Миронівської територіальної громади до важливих екологічних проблем, які мають вирішувати спільно – дорослі і діти. Миронівський академічний ліцей №2 у цьому плані вже зробив перші кроки, які продемонстрував у своєму проморолику «ЕСО-MIND як стиль». Приєднуйся, громадо Миронівщини, до корисних, украй важливих та потрібних дій!
Дітям про гроші
11 травня у рамках проєкту «Школа сталого розвитку МХП» для учнів 5-их класів у форматі онлайн спікером було проведено урок із фінансової грамотності. Учні не тільки переглянули цікавий відеофільм, ознайомилися з певними поняттями, а й стали учасниками інтелектуальної гри на тему «Бути фінансово грамотним – це…». Також усі вони отримали домашнє завдання: разом із батьками взяти участь у новому челенджі про гроші.
Найбільший урок у світі
Нещодавно за допомогою сервіса Zoom відбулося чергове заняття для учнів 5-А та 5-Б класів за проєктом «Школа сталого розвитку МХП». Це був найбільший урок у світі з екологїї та кліматичних змін «Планета – наш дім», який розроблений світовим лідером – ЮНІСЕФ і проведений класними керівниками Ю.О.Отрощенко та Л.В.Панченко. Для проведення уроку досвідчені вчительки використали розроблений ЮНІСЕФ матеріал: робочий зошит, відео, презентацію, мультфільм, план уроку. Досить цікавим та практичним було домашнє завдання. Головне, що наші діти – небайдужі до екологічних проблем. Здобувачі освіти з болем у душі обговорювали наслідки змін клімату, намагалися конкретизувати покроково та дієво вихід із проблемних ситуацій довкілля. Відчувалося, що кожен школяр та його родина в подальшому житті не будуть шкодити природі, а значить – собі. І нині наші діти долучаються до проблем довкілля: прибирають біля водойм, саджають квіти, дерева, сортують сміття. І хоча урок дійсно був найбільшим за обсягом, п’не бажали від’єднуватись. Зупинити охочих висловити свою думку класним керівникам було складно. «Дякуємо за урок та побільше б таких уроків… » – ці слова від учнів є найбільшою нагородою для учителів – Ю.О.Отрощенко та Л.В.Панченко.
Розпочинається очне навчання
До уваги працівників ліцею, учнів та батьків! Починаючи з 05травня переходимо у звичний (очний) режим роботи на основі протокольного рішення міської комісії ТБ НС (протокол N 13 від 30.04 та наказу гуманітарного відділу від 30.04.N93) .
Чорнобиль
Чорнобиль… Слово це стало символом горя і страждань, покинутих домівок, розорених сіл… Чорнобильська трагедія – вічний біль. Випробування Чорнобилем проходить кожна людина, не тільки та, що була ліквідатором на ЧАЕС, але й та, яка хоч на секунду задумається над тим, що сталося. Ця трагедія увійде в історію, в усі хроніки людства як незагойна рана на тілі України. Увесь цей жах відгукнувся болем у серцях мільйонів людей. Сьогодні, у день 35-х роковин катастрофи на Чорнобильській АЕС, учні 2-Б класу (класний керівник А. П. Грабар) з глибокою шаною вклонилися ліквідаторам її страшних наслідків та схилили голови перед світлою пам’яттю героїв, які врятували українську землю і, без перебільшення, увесь світ від поширення радіаційної загрози. Прийдешні покоління завжди пам’ятатимуть уроки Чорнобиля, за які заплачено дорогою ціною. Пам’ять про людей, які пожертвували своїм життям заради нас усіх і ввійшли у безсмертя, назавжди залишиться з нами.
Весна на шкільному подвір’ї
Щоб завжди було ошатним, чистим шкільне подвір’я, про це постійно дбають працівники Миронівського академічного ліцею №2. І навіть у час, коли здобувачі освіти перебувають на дистанційному навчанні, уже впорядкована велика територія, клумби тощо. А отже, наш заклад так зачекався на своїх вихованців, на швидке відновлення освітнього процесу.
П’ятикласникам про бережливе ставлення до води
13 квітня у форматі онлайн для учнів 5 класів Миронівського академічного ліцею №2 відбулося чергове заняття за проєктом «Школа сталого розвитку МХП». Цього разу урок був присвячений екології. Здобувачі освіти пізнавали світ, що їх оточує. Усі вони були активними учасниками уроку, адже вели мову про воду та її збереження, розв’язували навіть задачі. А ще діти отримали нове домашнє завдання – челендж для всієї родини.
Про нове зі світу професій
06 квітня у форматі онлайн здобувачі освіти 5-А та 5-Б класів разом із групою педагогів були учасниками уроку-закріплення з теми «Світ професій», який провели спікери проєкту «Школа сталого розвитку МХП». Майже всі діти змогли продемонструвати свої малюнки з вищезазначеної теми. Саме так вони розширили знання про світ професій, змогли розповісти про свої уподобання, інтереси, які, можливо, у майбутньому переростуть у їх фаховий вибір. Та головне – діти вразили своїм креативом та відкритістю, адже на малюнках (а це було домашнім завданням) зобразили маму чи тата, бабусю або дідуся, старших братиків чи сестричок, які вже визначилися у професійному виборі. А найоригінальніші юні художники отримають заохочувальні подарунки, автори ж найкращих робіт – цінні призи від Школи сталого розвитку МХП. Тож брати участь у цьому інноваційному проєкті сьогодні – це , як кажуть діти, круто!
Світ професій
30 березня, коли всі здобувачі освіти перебувають на дистанційному навчанні, для п’ятикласників спікерами проєкту «Школа сталого розвитку МХП» було проведено чергове заняття на тему «Світ професій». І хоч наші школярики ще зовсім юні, але впевнені, що цей захід поглибив не лише знання учнів про різноманітні професії, а й допоміг визначитися у виборі свого майбутнього. Зустріч відбулася на платформі Zoom.
Уміння пробачати
Образити людину досить легко. І кожен із нас відчував образу, і як сильно вона ранила наші сердечка. А чи так само можна навчитися вибачати? Про це дізналися учні 4-А класу під час виховного заходу «Уміння пробачати», який 01 квітня 2021 року провели працівники психологічної служби нашого ліцею. Діти зрозуміли, що прощення дуже важливе у нашому житті та усвідомили найважливіші цінності моралі, які роблять людину душевно багатою і щедрою на добро.
Хто ж такий вірний друг?
Для розширення уявлення дітей про те, що таке дружба та сприянню поглибленому осмисленню понять «дружба» і «друг» зі здобувачами освіти 2- Б класу працівниками психологічної служби Миронівського академічного ліцею №2 31 березня 2021 року було проведено ГС «Вірна дружба». Другокласники навчилися цінувати і берегти дружбу та бути вірними товаришами. А наприкінці уроку ознайомилися із «Лицарськими правилами дружби» та з цікавістю їх обговорили.