Категорії архівів: Новини закладу
Весна на шкільному подвір’ї
Щоб завжди було ошатним, чистим шкільне подвір’я, про це постійно дбають працівники Миронівського академічного ліцею №2. І навіть у час, коли здобувачі освіти перебувають на дистанційному навчанні, уже впорядкована велика територія, клумби тощо. А отже, наш заклад так зачекався на своїх вихованців, на швидке відновлення освітнього процесу.
П’ятикласникам про бережливе ставлення до води
13 квітня у форматі онлайн для учнів 5 класів Миронівського академічного ліцею №2 відбулося чергове заняття за проєктом «Школа сталого розвитку МХП». Цього разу урок був присвячений екології. Здобувачі освіти пізнавали світ, що їх оточує. Усі вони були активними учасниками уроку, адже вели мову про воду та її збереження, розв’язували навіть задачі. А ще діти отримали нове домашнє завдання – челендж для всієї родини.
Про нове зі світу професій
06 квітня у форматі онлайн здобувачі освіти 5-А та 5-Б класів разом із групою педагогів були учасниками уроку-закріплення з теми «Світ професій», який провели спікери проєкту «Школа сталого розвитку МХП». Майже всі діти змогли продемонструвати свої малюнки з вищезазначеної теми. Саме так вони розширили знання про світ професій, змогли розповісти про свої уподобання, інтереси, які, можливо, у майбутньому переростуть у їх фаховий вибір. Та головне – діти вразили своїм креативом та відкритістю, адже на малюнках (а це було домашнім завданням) зобразили маму чи тата, бабусю або дідуся, старших братиків чи сестричок, які вже визначилися у професійному виборі. А найоригінальніші юні художники отримають заохочувальні подарунки, автори ж найкращих робіт – цінні призи від Школи сталого розвитку МХП. Тож брати участь у цьому інноваційному проєкті сьогодні – це , як кажуть діти, круто!
Світ професій
30 березня, коли всі здобувачі освіти перебувають на дистанційному навчанні, для п’ятикласників спікерами проєкту «Школа сталого розвитку МХП» було проведено чергове заняття на тему «Світ професій». І хоч наші школярики ще зовсім юні, але впевнені, що цей захід поглибив не лише знання учнів про різноманітні професії, а й допоміг визначитися у виборі свого майбутнього. Зустріч відбулася на платформі Zoom.
Уміння пробачати
Образити людину досить легко. І кожен із нас відчував образу, і як сильно вона ранила наші сердечка. А чи так само можна навчитися вибачати? Про це дізналися учні 4-А класу під час виховного заходу «Уміння пробачати», який 01 квітня 2021 року провели працівники психологічної служби нашого ліцею. Діти зрозуміли, що прощення дуже важливе у нашому житті та усвідомили найважливіші цінності моралі, які роблять людину душевно багатою і щедрою на добро.
Хто ж такий вірний друг?
Для розширення уявлення дітей про те, що таке дружба та сприянню поглибленому осмисленню понять «дружба» і «друг» зі здобувачами освіти 2- Б класу працівниками психологічної служби Миронівського академічного ліцею №2 31 березня 2021 року було проведено ГС «Вірна дружба». Другокласники навчилися цінувати і берегти дружбу та бути вірними товаришами. А наприкінці уроку ознайомилися із «Лицарськими правилами дружби» та з цікавістю їх обговорили.
Всеукраїнський тиждень дитячого читання – 2021
Літературний флешмоб “Любимо читати поезію Ліни Костенко”.
Вірші Ліни Костенко декламують учні 3-А класу: Софія Юхименко, Солоний Данило та Солона Ангеліна
Поезію “Притча про ріку” читає Олександра Царінник (3-А клас)
Всеукраїнський тиждень дитячого читання – 2021
Всеукраїнський тиждень дитячого читання – 2021
Літературний флешмоб “Любимо читати поезію Ліни Костенко” в рамках Всеукраїнського тижня дитячого читання.
Новини ГПД
Максимальній реалізації й успішному засвоєнню компетентностей (Концепція НУШ) допоможе впровадження принципів STEM-освіти в навчальний процес Нової української школи. Інтеграція та дослідницько-проєктна діяльність є провідними принципами STEM-освіти, які співзвучно переплітаються з орієнтирами НУШ. От і на передодні весняних канікул колектив групи продовженого дня (вихователь Майстренко Н.Г.) завершив дослідницький проєкт : “Грядка на підвіконні”. Діти на прикладі цибулини дослідили, що порібно для росту рослин. Довели, що лише при наявності всіх цих умов можливий активний розвиток рослин, а отже і гарний врожай. А також вирахували середню арифметичну швидкість росту цибулі (4см/тиждень). На мою думку, діти з нетерпінням чекають початку посівних робіт, щоб застосувати свої знання на практиці.
Конкурс “30 років космічної незалежності”
А що ще чекає на учасників конкурсу?
Всі учасники отримають електронні дипломи
Дев’ятеро переможців в трьох вікових категоріях (3-7, 8-12, 13-17 років) отримають цінні призи, серед яких сучасні електронні графічні планшети, 3D-ручки та набори для малювання!
Одна з робіт прикрасить справжній макет ракети на Noosphere Art Rocket Park, який буде встановлено в парку Гагаріна в Дніпрі
100 кращих робіт буде презентовано під час конкурсу інженерних стартапів Vernadsky Challenge, який відбудеться в рамках міжнародного авіакосмічного салону АВІАСВІТ – ХХІ, 27-30 квітня 2021 року
Олімпіада з англійської мови
Вже стало традицією приймати участь в Інтернет – олімпіаді з англійської мови на сайті naurok.ua . Як завжди завдання були цікавими та інтерактивними. Найактивнішими були учні 4-А, 5-А, 5-Б, 6-Б, 7-А, 7-Б та 8-Б класів! Учні отримали сертифікати та корисний досвід! Вже з нетерпінням чекаємо нових завдань!
Онлайн-опитування щодо кібербезпеки
ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» в партнерстві з ГО «Центр кращого Інтернету» за підтримки Програми досліджень свободи Інтернету «Counterpart International» проводить онлайн-опитування серед представників адміністрації закладів загальної середньої освіти, педагогічних працівників та батьків учнів чи осіб, які їх замінюють. Метою опитування є оцінювання наявної ситуації в галузі кібербезпеки та розроблення заходів щодо попередження проблем конфіденційності персональних даних і порушень прав людини в Інтернеті. Опитування проводитиметься до кінця травня 2021 року на умовах повної анонімності та добровільності. Результати дослідження будуть представлені узагальнено, без будь-якої контактної інформації, назви закладу освіти чи вказівки на географічне розташування. Просимо сприяти проведенню дослідження: поінформувати представників адміністрації, педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти, батьків учнів чи осіб, які їх замінюють, розмістити на сайтах закладів освіти посилання на відповідні опитувальники:
- для представників адміністрації та вчителів ЗЗСО https://docs.google.com/forms/d/1JMug47hq9dDUZwxQ0xW3AiJ-7dX1r3sRBUHbpAV3W8c/viewform?edit_requested=true
- для батьків учнів чи осіб, які їх замінюють https://docs.google.com/forms/d/1AuAfpbR9xVff4kdHTFdqzX_uAS32X22YQJEJ2uNuqXk/viewform?edit_requested=true
Загальношкільні батьківські збори
Загальношкільні батьківські збори у ліцеї №2 відбуваються згідно з річним планом роботи ЗЗСО на 2020-2021 н.р. та з урахуванням карантинних обмежень відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби СOVID-19, спричиненої коронавірусом SARA-CoV-2. Так, упродовж ІІ декади березня зустрічі з батьками у форматі онлайн пройшли в усіх учнівських колективах. Тож, окрім важливої інформації, яку надав батькам класний керівник, вони змогли прослухати й голосове повідомлення від практичного психолога ліцею №2 Оксани Валентинівни Широкоступ на тему: «Безконфліктна дисципліна в житті дитини».
Батькам та вчителям про кібербулінг
На виконання листа МОН України від 10.03.2021 №1/9-128 «Щодо необхідності проведення додаткових профілактичних заходів в середовищі дітей та підвищення обізнаності батьків» 15 березня вчительська спільнота ліцею №2 та батьки наших вихованців у рамках проєкту «Школа сталого розвитку МХП» (організаційний партнер – Центр “Розвиток КСВ”) мали можливість поспілкуватися з провідними спеціалістами, а саме: Анастасією Дьяковою, радницею з питань безпечного Інтернету для кожної дитини при віце-прем’єр-міністрі – міністрі цифрової трансформації України та Аліною Касіловою, дитячою та підлітковою психологинею, тренеркою-менеджеркою навчальної діяльності проєкту #stop_sexтинг. В онлайн-форматі вели мову про те, чому важливо нині говорити про Інтернет-безпеку з дітьми; як діями батькам, коли вони дізналися, що з дитиною щось сталося в Інтернеті тощо. А ще досвідчені спікерки поділилися зі слухачами, як і куди можна звернутися, щоб заявити про появу агресора. Також дали кваліфіковані відповіді на питання, які хвилювали батьків та вчителів Миронівського академічного ліцею №2. Адміністрація нашого ліцею №2 щиро дякує МХП за таку вкрай потрібну та цікаву онлайн-зустріч.
Будуємо сучасну Україну разом – Миронівський академічний ліцей №2 та МХП
05 лютого 2021 року в нашому ліцеї №2 уперше стартувала програма «Школа сталого розвитку МХП». Відповідно до змісту Програми, діти трьох шкіл України (Київщини, Вінниччини, Черкащини) упродовж лютого-травня будуть знайомитися з поняттям сталого розвитку, Глобальними цілями розвитку. Партнери програми – Центр «Розвиток КСВ» та Благодійний Фонд «МХП — Громаді», які нині активно підтримують проєкт. 43 п’ятикласники Миронівського академічного ліцею №2, їхні батьки та вчительська спільнота підтримують цінності, за якими живе ввесь світ сьогодні – цілі Сталого розвитку ООН.
Про підсумки Міжнародного Інтернет-флешмобу «Я жива! Я буду вічно жити!»
25 лютого 2021 року український світ відзначав знакову дату – 150-річчя з дня народження видатної постаті в історії та культурі нашої держави – Лесі Українки. З метою належного вшанування Дочки Прометея, популяризації її творчості Інститут досліджень української діаспори імені професора Любомира Винара у співпраці з факультетом міжнародних відносин, Науковим товариством студентів та аспірантів імені Олександра Оглоблина Національного університету «Острозька академія» (НаУОА), молодіжною секцією Наукового товариства історії дипломатії та міжнародних відносин, що діє при НаУОА, організували та провели Міжнародний Інтернет-флешмоб «Я жива! Я буду вічно жити! Я в серці маю те, що не вмирає…». Із 25 січня до 20 лютого 2021 року всі, хто бажав, долучилися до флешмобу, розміщували в соціальній мережі «Facebook» з вказанням хештегів #idudnauoa, #lesiaukrainka150 відеоролики із декламуванням різноманітних поезій Лесі Українки. Загалом в онлайн-події взяли участь 1920 учасників – дітей, молодих осіб та організацій та 1840 представників педагогічної спільноти. Географія заходу представлена 17 країнами світу. Учні нашого ліцею №2 також взяли участь у флешмобі. Вони записували відеоролики з художнім читанням поетичних творів Лесі Українки, використовуючи цікаві підходи до монтажу, анімації, продумували сюжетні лінії, які знаходили нове у висвітленні образу великої Поетеси: її життя, історії кохання, рис характеру, різних аспектів творчості. Крім того, учасники заходу виконували твори Дочки Прометея, а також читали власні вірші, присвячені Лесі Українці. Отож дипломи переможців отримають такі учні 1-4 класів: Польський Ренат, Батина Аліна, Корольова Валерія, Сабадин Дарина, Цидик Діана, Латич Вікторія, Романенко Іванна, Буряк Анна; 5-9 класів – Грєчкіна Альона, Деньга Маргарита, Іщенко Дарина, Кривов’яз Аріна, Мельник Андрій, Руденко Дар’я, Українець Влада, Мазур Софія, Мазур Марина, Одноволик Анастасія. Дипломи учасників отримають Царіннік Олександра, Смоляр Діана, Делідон Арина та Скидан Юлія. А також усі педагоги 1-4 класів та вчителі української мови й літератури Дубровіна В.М., Лобас Н.М. та Лепестій Л.В.