Фіскальна служба пропонує батькам школярів завчасно потурбуватись про отримання картки платника податків із реєстраційним номером для дітей. Реєстраційний номер облікової картки – платника податків для дітей може знадобитися школярам при реєстрації для участі в ЗНО, при вступі до вищих навчальних закладів, для участі в конкурсах або будь-яких інших заходах, що фінансуються коштом спонсорів.
«Отримання державної соціальної допомоги або виплат, соціальних пільг, субсидій, здійснення нотаріальних правочинів (таких, як спадщина, подарунки) неможливе без надання реєстраційного номера. Окрім того, при оформленні паспорта громадянина України реєстраційний номер може бути потрібен як додаткова змінна інформація», – зауважила керівник столичного управління ДФС Людмила Демченко в ході відкриття семінару з теми: «Закриття року: звітність та виправлення помилок», який нещодавно відбувся у Державній фіскальній службі України.
Для отримання картки платника податків із реєстраційним номером необхідно подати до відповідного контролюючого органу (районної Державної податкової інспекції) Облікову картку фізичної особи – платника податків за формою № 1ДР (далі – Облікова картка № 1ДР), яка є водночас заявою для реєстрації у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків.
Облікові картки № 1ДР за малолітніх осіб (до 14 років) подаються одним із батьків (усиновителем, опікуном, піклувальником). До Облікової картки малолітньої особи один із батьків має пред’явити документ, що посвідчує його особу, та свідоцтво про народження дитини (після пред’явлення повертається).
Документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі (картка платника податків) малолітньої особи, видається одному з батьків за наявності свідоцтва про народження дитини та документа, що посвідчує особу одного з батьків.
Після досягнення 14-річного віку для проведення реєстрації в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, внесення змін до Державного реєстру, отримання картки платника податків використовуються дані паспорта громадянина України.