Структура 2024/2025 навчального року
І семестр: 02.09 – 27.12.2024 року
ІІ семестр: 13.01– 30.05.2025 року
Канікули осінні : 21.10.2024 – 27.10.2024 року
Канікули зимові : 30.12.2024 – 12.01.2025 року
Канікули весняні : 24.03.2025-30.03.2025 року
Режим роботи Миронівського академічного ліцею №2
1. Навчальні заняття розпочинаються о 800 і закінчуються о 1530.
2. Тривалість уроків:
у 1-х класах – 30 хвилин;
у 2-4 класах – 35 хвилин.
У 5-11 класах – 40 хвилин.
3. Режим роботи на період адаптивного карантину:
1 урок 800-840
2 урок 855-935
3 урок 950-1030
4 урок 1045-1125
5 урок 1140-1220
6 урок 1235-1315
7 урок 1325-1405
8 урок 1410-1450
1410-1530 – робота факультативів, гуртків, групових занять.
4. У 1 класі домашні завдання не задаються. Обсяг домашніх завдань має бути таким, щоб витрати часу на їх виконання не перевищували
у 2 класі 45 хвилин,
у 3 класі – 1 год. 10 хв.,
у 4 класі – 1 год. 30 хв.,
у 5 – 6 класах – 2,5 год.,
у 7 – 9 класах – 3 год.,
у 10 – 11 класах – 4 год.
У 2 класі домашні завдання не задаються на святкові та вихідні дні.
5. Визначити час обідів учнів ліцею:
- 840 – 1-2 класи
- 940 – 3-4 класи
- 1030 – 5-А, 5-Б, 6-А, 6-Б, 7-А класи
- 1125 – 7-Б, 8-А, 8-Б, 9-А, 9-Б класи
- 1220– 10-А, 10-Б, 11-А, 11-Б класи
Класні керівники та супроводжують учнів у їдальню і забезпечують порядок під час обіду.
6. Класні керівники та вчителі під час перерв чергують, забезпечують дисципліну учнів і несуть відповідальність за поведінку учнів класів.
7. Чергові класи забезпечують дисципліну учнів під час перерв, санітарний стан, збереження шкільного майна.
8. Медпрацівник ліцею після 1 уроку забезпечує облік відвідування у закладі освіти.
9. Учитель, який проводить останній за розкладом урок у класі, відповідає за відправлення учнів класу по домівках.
10. Початок роботи вчителя – за 15 хвилин до початку першого уроку. Чергування вчителів розпочинається за 20 хвилин до початку занять (уроків) і закінчується на 20 хвилин пізніше закінчення останнього уроку.
11. Внесення змін до класних журналів, а саме: зарахування та вибуття учнів вносить лише класний керівник за вказівкою директора ліцею чи заступника директора з навчально-виховної роботи.
12. У разі помилкового або неправильного запису в журналах поряд робиться правильний, який засвідчується підписом керівника закладу освіти та скріплюється печаткою.
13. Робота спортивних секцій, гуртків, навчальних майстерень, кабінетів інформатики, спортивного залу допускається у відповідності до розкладу, затвердженого директором ліцею.
14. У кожному класі за учнями закріплюються постійні робочі місця з метою їх матеріальної відповідальності за збереження меблів.
15. Учні у верхньому одязі на уроки не допускаються.
16. Паління на території ліцею заборонено.
17. Ведення щоденників вважати обов’язковим для кожного учня, розпочинаючи з 2 класу.
18. Сторонні особи не допускаються на уроки без дозволу директора ліцею чи заступника директора з навчально-виховної роботи та погодження з учителем, що проводить урок.
19. Категорично забороняється проводити заміни уроків за домовленістю між учителями без дозволу адміністрації ліцею.
20. Вихід на роботу після хвороби можливий лише після наявності лікарняного листка.
21. Проведення екскурсій, походів, виходів з дітьми за межі території ліцею дозволяється лише після видання відповідного наказу по закладу та оформлення відповідних документів. Відповідальність за збереження здоров’я та життя учнів під час подібних заходів несе вчитель, зазначений у відповідному наказі.
22. У разі неможливості явки на роботу кожен працівник ліцею зобов’язаний попередити про це директора закладу чи заступника директора з навчально-виховної роботи.
23. Категорично забороняється:
- відпускати учнів з уроків, в тому числі на різні заходи (репетиції, змагання) без дозволу адміністрації ліцею у закладі та на його території.
- Користуватися мобільними телефонами під час освітнього процесу вчителям і учням закладу.
- Перебувати учням та вчителям у верхньому одязі в навчальних кабінетах.
- Проводити будь-які торговельні операції у приміщенні ліцею.
24. Додаткові освітні платні послуги здійснюються виключно в позаурочний час з дозволу дирекції ліцею у встановленому законодавством порядку при умові сплати коштів за оренду.
25. Категорично забороняється проведення додаткових послуг не передбачених навчальним планом та мережею додаткових освітніх послуг – репетиторство.
26. Доступ будь-кого (крім господарських служб) до підвальних, наддахових та службових приміщень категорично заборонено.
27. У разі виникнення надзвичайних ситуацій усім працівникам діяти у відповідності до плану дій під час надзвичайних ситуацій. Виклик відповідних служб здійснюється безкоштовно з будь-якого телефону закладу.
Директор ліцею : О.Л. Дубровін
Голова ПК: К.Ю.Радченко