1 коментар до “Урок пам’яті та примирення у 2-А класі (учитель Б.В.Бондаренко)”
Студенти природничо-географічного факультету (група 3 АГТ, спеціальність 014 Середня освіта. Географія) у рамках проведення заняття з пропедевтичної практики відвідали КЗ ЗОШ І-ІІІ ступенів № 20 ВМР. Разом зі своїм наставником – доцентом кафедри педагогіки і професійної освіти Давидюк М.О.- майбутні педагоги потрапили на урок до нашого вчителя – Шаповала Ярослава Юрійовича – цьогорічного переможця міського конкурсу молодих педагогів Надія . Цікаво і корисно було студентам спостерігати, як вибудовується і реалізується урок географії в динамічних і непередбачуваних умовах реального шкільного повсякдення, спостерігати не в якості учнів, котрі сидять за партами і слухають учителя, а в ролі справжніх фахівців, які прагнуть визначити доцільність дібраних учителем дидактичних засобів, методів і прийомів, оцінити ефективність уроку. Студенти розпитували Ярослава Юрійовича і про взаємини з колегами, учнями, батьками, про режим дня і проведення вільного часу, якого молодим учителям завжди бракує.
Студенти природничо-географічного факультету (група 3 АГТ, спеціальність 014 Середня освіта. Географія) у рамках проведення заняття з пропедевтичної практики відвідали КЗ ЗОШ І-ІІІ ступенів № 20 ВМР. Разом зі своїм наставником – доцентом кафедри педагогіки і професійної освіти Давидюк М.О.- майбутні педагоги потрапили на урок до нашого вчителя – Шаповала Ярослава Юрійовича – цьогорічного переможця міського конкурсу молодих педагогів Надія . Цікаво і корисно було студентам спостерігати, як вибудовується і реалізується урок географії в динамічних і непередбачуваних умовах реального шкільного повсякдення, спостерігати не в якості учнів, котрі сидять за партами і слухають учителя, а в ролі справжніх фахівців, які прагнуть визначити доцільність дібраних учителем дидактичних засобів, методів і прийомів, оцінити ефективність уроку. Студенти розпитували Ярослава Юрійовича і про взаємини з колегами, учнями, батьками, про режим дня і проведення вільного часу, якого молодим учителям завжди бракує.