Максимальній реалізації й успішному засвоєнню компетентностей (Концепція НУШ) допоможе впровадження принципів STEM-освіти в навчальний процес Нової української школи. Інтеграція та дослідницько-проєктна діяльність є провідними принципами STEM-освіти, які співзвучно переплітаються з орієнтирами НУШ. От і на передодні весняних канікул колектив групи продовженого дня (вихователь Майстренко Н.Г.) завершив дослідницький проєкт : “Грядка на підвіконні”. Діти на прикладі цибулини дослідили, що порібно для росту рослин. Довели, що лише при наявності всіх цих умов можливий активний розвиток рослин, а отже і гарний врожай. А також вирахували середню арифметичну швидкість росту цибулі (4см/тиждень). На мою думку, діти з нетерпінням чекають початку посівних робіт, щоб застосувати свої знання на практиці.