Те, що наша планета переживає екологічну кризу, відомо чи не кожному. Ми скаржимося на погане повітря, неякісну воду, бруд на дорогах, погіршення здоров’я, неякісні продукти, вирубку лісів, підвищення тарифів на енергію тощо. І якщо ми будемо продовжувати лише пасивно спостерігати, то подальше погіршення стану планети неминуче. Фахівці вважають, що у нас є ще максимум 50 років, щоб запобігти необоротним екологічним змінам. Саме таким проблемам людства була присвячена виставка учнівських робіт на тему «Екологія і здоров`я людини», що символізувала початок тижня біології та екології. Автори представлених проектів, малюнків, фотографій, колажів активно пропагували вмикати екомислення й обов`язково переосмислити спосіб власного життя в кращий бік. Адже єдині, хто здатні що-небудь змінити, – це ми самі. 24 квітня (у вівторок), після закінчення уроків, відбулося урочисте нагородження учасників та переможців Міжнародної природознавчої гри «Геліантус». Кожного учасника було відмічено окремим персоналізованим документом і подарунками. Підсумки гри були такі: дипломами абсолютного переможця стали 2 учні; грамоти отримали 16 учнів; дипломом І ступеня нагороджені 2 учні; дипломом ІІ ступеня – 10 учнів; дипломом ІІІ ступеня – 14 учнів; сертифікатом учасника гри – 14 учнів. Крім того, були відзначені й класні колективи 6-А, 7-Б та 8-Б за найактивнішу участь у грі. Іменним сертифікатом відзначено координатора гри навчального закладу Левко Валентину Миколаївну та висловлена подяка директору НВК О.Л. Дубровіну за сприяння у проведенні конкурсу. Висловлюється велика вдячність батькам, які у скрутний час знаходять можливість долучити своїх дітей до пізнання нового і розкритті їх нахилів та здібностей. Вітаємо всіх учасників та переможців цікавого міжнародного конкурсу і бажаємо наснаги, сил та здоров’я, щоб у наступному році було бажання знову брати участь у Міжнародній природознавчій грі «Геліантус -2018!». Протягом предметного тижня діти 6-11класів брали активну участь у захисті власних проектів презентацій, розгадуванні загадок та кросвордів, розв’язуванні біологічних задач, учні виконували різноманітні завдання у групах, переглядали цікаві відеофрагменти про живу природу рослин, тварин і людини. Також заслуговує уваги виставка, яка була присвячена 32-ій річниці Чорнобильської трагедії. Отже, тиждень з екології та біології активізував пізнавальну діяльність учнів, сприяв поглибленому засвоєнню знань, формував екологічну свідомість, розвивав бережливе ставлення до природи.
В.М.Левко
м |