Категорії архівів: Новини закладу

Будуємо сучасну Україну разом – Миронівський академічний ліцей №2 та МХП

05 лютого 2021 року в нашому ліцеї №2 уперше стартувала програма «Школа сталого розвитку МХП». Відповідно до змісту Програми, діти трьох шкіл України (Київщини, Вінниччини, Черкащини)   упродовж лютого-травня будуть знайомитися з поняттям сталого розвитку, Глобальними  цілями розвитку. Партнери програми – Центр «Розвиток КСВ» та Благодійний Фонд «МХП — Громаді», які нині активно підтримують  проєкт. 43 п’ятикласники Миронівського академічного  ліцею №2, їхні батьки та вчительська спільнота підтримують цінності, за якими живе ввесь світ сьогодні – цілі Сталого розвитку ООН.

Про підсумки Міжнародного Інтернет-флешмобу «Я жива! Я буду вічно жити!»

25 лютого 2021 року український світ відзначав знакову дату – 150-річчя з дня народження видатної постаті в історії та культурі нашої держави –  Лесі Українки. З метою належного вшанування Дочки Прометея, популяризації її творчості Інститут досліджень української діаспори імені професора Любомира Винара у співпраці з факультетом міжнародних відносин, Науковим товариством студентів та аспірантів імені Олександра Оглоблина Національного університету «Острозька академія» (НаУОА), молодіжною секцією Наукового товариства історії дипломатії та міжнародних відносин, що діє при НаУОА, організували та провели Міжнародний Інтернет-флешмоб «Я жива! Я буду вічно жити! Я в серці маю те, що не вмирає…». Із 25 січня до 20 лютого 2021 року всі, хто бажав, долучилися до флешмобу, розміщували в соціальній мережі «Facebook» з вказанням хештегів #idudnauoa, #lesiaukrainka150 відеоролики із декламуванням різноманітних поезій Лесі Українки. Загалом в онлайн-події взяли участь 1920 учасників – дітей, молодих осіб та організацій та 1840 представників педагогічної спільноти. Географія заходу представлена 17 країнами світу. Учні нашого ліцею №2 також  взяли участь у флешмобі. Вони записували відеоролики з художнім читанням поетичних творів Лесі Українки,  використовуючи цікаві підходи до монтажу, анімації, продумували сюжетні лінії, які знаходили нове у висвітленні образу великої Поетеси: її життя, історії кохання, рис характеру, різних аспектів творчості. Крім того, учасники заходу виконували твори Дочки Прометея, а також читали власні вірші, присвячені Лесі Українці. Отож дипломи переможців отримають такі учні 1-4 класів: Польський Ренат, Батина Аліна, Корольова Валерія,  Сабадин Дарина, Цидик Діана,  Латич Вікторія, Романенко Іванна, Буряк Анна; 5-9 класів – Грєчкіна Альона, Деньга Маргарита, Іщенко Дарина, Кривов’яз  Аріна, Мельник  Андрій, Руденко Дар’я, Українець Влада, Мазур Софія, Мазур Марина, Одноволик Анастасія. Дипломи учасників отримають Царіннік Олександра, Смоляр Діана, Делідон Арина та Скидан Юлія. А також усі педагоги 1-4 класів та вчителі української мови й літератури Дубровіна В.М., Лобас Н.М. та Лепестій Л.В.

Новини із ГПД


Аналіз досліджень сучасних українських вчених свідчить про високу ефективність застосування компетентісного підходу до проблеми формування здоров’язбереження в сучасній системі освіти. Саме компетентісний підхід до проблеми здоров’язбереження забезпечує можливість не лише надання знань про основні ознаки складників здоров’я, умови його збереження та зміцнення, але й головне – вміння користуватися в житті набутими знаннями, вміннями та навичками. От і сьогодні здобувачі освіти 1х класів у групі продовженого дня (вихователь Майстренко Н.Г.) поглибили свої знання про особисту гігієну, із захопленням провели експеримент ,”Мило і вода – для мікробів це біда”, переглянули повчальний мультфільм “Королева зубна щітка”, а також спробували себе у ролі акторів, розігрваши мінівиставу “Дивний сон”.
IMG_20210226_124619_1
IMG_20210226_141436

Новини з ГПД

Весело і корисно проходять дні в групі продовженого дня учнів 1 класів (вихователь Майстренко Н.Г.). Із захопленням здобувачі освіти вправлялися у складанні східної головоломки- танграм. Незважаючи на те, що про неї заговорили лише нещодавно, вже зрозуміло, що гра дуже корисна. … Вона допомагає розвивати логічне мислення, уяву, увагу та комбінаторні здібності, бо учень складає модель із семи геометричних фігур як мозаїку. Та й виготовити набір нескладно – досить розрізати за шаблоном картон. А розважатися з набором можуть люди різного віку, і кількість фігур, які можливо скласти з базових компонентів, надзвичайно велика.

1614002011019 1614002180737

Підсумки еко-челенджу

зображення_viber_2021-01-26_12-52-23Комунальний заклад Київської обласної ради «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини» з 15 по 22 січня 2021 року провів обласний еко-челендж «Зроби годівничку – врятуй пташину»  (в рамках обласного освітнього соціально-екологічного проекту «Екологічний кластер «EcoWorldKids»). Еко-челендж проводився з метою виховання ціннісного ставлення до біорізноманіття, проведення широкої просвітницької роботи і практичних дій з охорони та збереження орнітофауни, розвитку гуманного ставлення до птахів, мотивації до їх охорони. Учасниками стали педагоги, вихованці гуртків закладів загальної середньої та позашкільної освіти  Київщини  та їхні родини (всього 56 закладів, 460 дітей). На офіційних сайтах закладів освіти та в соціальній мережі Facebook  протягом 15-22 січня  року було розміщено близько 300 дописів із різними контентами – фотоматеріалами, відеороликами, майстер-класами, які засвідчували процес виготовлення годівничок та процес розміщення їх у природному середовищі. Усі учасники проєкту отримали сертифікати учасника еко-челенджу. Наш заклад представляв учень 2-Б класу Іван Харченко. Щиро вітаємо Івана та керівника роботи А.В.Харченко.

Юні дослідники

Здобувачі освіти 3-А та 3-Б класів (учителі Н.Б.Чучмій та Л.В.Чемерис) поринули у різноманітний світ рослин і провели ряд дослідів, щоб переконатися на власному досвіді, як рослини живляться та що їм потрібно для росту і розвитку. Дізналися, як виростити нову рослину без насіння. Діти зрозуміли. що рослини є невід’ємною частиною всього живого, зеленим дивом планети Земля.

Про особисту цінність і безпеку

зображення_viber_2020-12-09_11-40-01

08 грудня працівники психологічної служби Миронівського академічного ліцею №2 А.В.Харченко та О.В.Широкоступ взяли участь у дистанційному проведенні вебінару щодо  створення безпечного та здорового освітнього середовища в закладах освіти. Цей захід був організований Службою порятунку дітей за підтримки М.Кулеби – Уповноваженого Президента України з прав дитини.

Підвищення кваліфікації

Центр прогресивної освіти «ГЕНЕЗУМ» відкриває реєстрацію на нові КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ для педагогічних та науково-педагогічних працівників. Серія нових курсів присвячена емоційному інтелекту та проблемі булінгу:

Важливі моменти:

  • курси можна проходити у будь-який час!
  • за проходження курсів видається електронний сертифікат

Інформаційний лист з детальною інформацією про курси містяться у прикріпленному файлі.
З повагою, Центр прогресивної освіти «ГЕНЕЗУМ»
Дізнатися деталі та вартість


Суб’єкт підвищення кваліфікації, що надає освітні послуги з підвищення кваліфікації педагогічним та/або науково-педагогічним працівникам: фізична особа-підприємець Дрібас В.О., код ЄДРПОУ 3451809212, КВЕД «85.59 Інші види освіти, н. в. і. у.». Центр прогресивної освіти «Генезум». Освітній центр організовує діяльність згідно з п. 2 ст. 59 Закону України «Про освіту» та відповідно до п. 10 постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Перевірити автентичність сертифікатів – https://genezum.org/certificates
Офіційний сайт: https://genezum.org
Електронна пошта: mail@genezum.org
Номер для зв’язку: +38 (096) 277 14 16
Час роботи: Пн-Пт 09:00-17:00

Що ти можеш зробити, щоб подолати насилля?

зображення_viber_2020-11-27_13-48-22Щорічно в Україні з 25 листопада до 10 грудня  проводиться Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства». Мета акції – привернення уваги суспільства до проблем подолання насильства в сім’ї, жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми та захисту прав жінок. Тож працівниками психологічної служби ліцею №2 зі здобувачами освіти 11-А класу  26 листопада було проведено виховний захід з елементами тренінгу «Як подолати насилля у сім’ї». Одинадцятикласники дізналися, які бувають види насилля у родині та, виконуючи вправу «Що ми можемо зробити?»,  на аркушах паперу записали свої думки щодо попередження і припинення домашнього насильства з позиції держави, громадянина, сім’ї. Після виконання завдання підлітки презентували свої напрацювання та обговорили їх.

4-А у національному проєкті

4-А

Вишгородським історико-культурним заповідником у рамках національного проєкту “Бортництво Полісся – архаїчна традиція в сучасному вимірі” проводився онлайн конкурс малюнка “Якби я був бортником”. Метою конкурсу є ознайомлення дітей з одним із найдавніших господарських занять людей – бортництвом; сприяння розвитку дитячої творчості, виявлення творчо обдарованих дітей. У лісових областях України залишився цей стародавній промисел – бортництво. Він відомий ще з язичницьких часів. У дуплах старих лип гніздилися дикі бджоли. Ці природні вулики називалися бортями. Люди, які викурювали бджіл і виламували стільники, називалися бортниками. Цукру ж тоді не знали. За нього правив мед. Учні 4- А класу разом із класним керівникомТ.О.Близнюк взяли участь у вищезазначеному конкурсі. Троє учнів нашого ліцею відзначені  Подякою.  Це – Самусенко Софія, Смоляр Діана та Пилипенко Софія.

Лідер освіти Київщини

Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації відзначив найкращі заклади освіти Київської області. Серед них Миронівський академічний ліцей №2. Вітаємо педагогічний та учнівський колективи з цією почесною відзнакою! 

IMG-2c5c166f4b877ec99f1eea8945d9d4a0-V

Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек 2020

У жовтні стартував Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек 2020.
Цього року він проходить під гаслом “Шкільна бібліотека і екологічна просвіта учнів”.
У рамках місячника в ліцеї сплановано і проведено ряд заходів спрямованих на задоволення й розвиток інформаційних потреб і запитів користувачів, розширення кола їх пізнавальних інтересів і привернення уваги до екологічних проблем сьогодення.

– Тематична виставка літератури «Ми всі господарі природи, тож бережімо її вроду»

1 Виставка
– .Екологічна подорож «За здоров’ям до матінки природи»

2 (5-Б) 3 (5-Б)
– День краєзнавства: «Свій край – кожній пташині рай»

8 (6-А) 

5 (6-А) 6 (6-А)
– Година спілкування «Любити природу – означає любити свою Батьківщину»

13 (2) 9

10 12 (2)

Усесвітній день психічного здоров’я

изображение_viber_2020-10-09_12-27-53

10 жовтня відзначається Всесвітній день психічного здоров’я. Тож напередодні цієї дати зі здобувачами освіти 8-А класу працівниками психологічної служби нашого ліцею було проведено тренінгове заняття «Позитивний настрій – запорука нашого здоров’я!». Діти виконували артерапевтичні завдання, піднімали собі настрій позитивними малюнками та розмальовками-антистрес. У кабінеті протягом дня діяла виставка «10 жовтня – Усесвітній день психічного здоров’я», де школярі та вчителі почерпнули багато  цікавої інформації про цей день, також вони ще й училися, як зберегти свій емоційний стан.

Адаптація першокласників

1-БПочаток навчання в 1-му класі – складний і відповідальний етап у житті школярів,  адже відбувається дуже багато змін. Це не тільки нові умови життя та діяльності – це ще  й нові контакти, нові стосунки, нові обов’язки. Змінюється, по суті,  життя дитини: все підпорядковується школі, навчанню, шкільним справам і турботам. Звикання до школи – тривалий індивідуальний процес, тому,  з метою покращення проходження адаптаційного періоду першокласників,  практичним психологом ліцею було проведено виховний захід «Ти і я – шкільна сім’я ». Доречною була і психодіагностична робота  щодо виявлення дезадаптованих  здобувачів освіти.