Дистанційна освіта

Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти у Миронівському академічному ліцеї №2

Організація освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання в Миронівському академічному ліцеї №2

Рекомендації для вчителів

Рекомендації для учнів

Рекомендації для батьків

Правила поведінки для учнів під час онлайн-уроків

“Організація освітнього процесу в умовах дистанційного та змішаного навчання” (матеріали КНЗ КОР “Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів”)

Дистанційне навчання в умовах карантину: досвід та перспективи

Всеукраїнська школа онлайн

Освітня платформа “Всеукраїнська школа онлайн”

Відеоуроки для учнів 11 класів

Онлайн-проєкт “СЛУХАЙ” (твори з української літератури на ЗНО)

Електронну бібліотека підручникіd ІМЗО 

Електронні підручники видавництва “Ранок” 

Електронні підручики освітньої компанії “EdPro” 

Кібербезпека дітей під час онлайн-навчання: поради Держспецзв’язку


Правила поведінки для учнів під час онлайн-уроків

Список електронних адрес учителів Миронівського академічного ліцею №2

Базова та старша школа:

Українська мова та література

Зарубіжна література, мистецтво

Англійська мова

Історія та правознавство

Інформатика

Фізика та астрономія

Хімія

Біологія

Математика

Природознавство, географія

Основи здоров’я

Етика

Трудове навчання

Образотворче мистецтво

Музичне мистецтво

Захист України

Фізична культура

 

Початкова школа:

Англійська мова в початкових класах

2-А клас, учитель Прокопенко Ю.О.

2-Б клас, учитель Чемерис Л.В.

2-Б клас інформатика. учитель Грабар А.П.

2-В, учитель Крохмаль Н.В.

3-А клас, учитель Близнюк Т.О.

3-Б клас, учитель Приймаченко Т.Г.

3-Б клас інформатика, учитель Грабар А.П.

4-А клас, учитель Міщенко М.І.

4-Б клас, учитель Тарасенко Л.П.

1-А клас, учитель Бондаренко Б.В.

1-Б клас, учитель Грабар А.П.

 

Цікаві поради для кожного від практичного психолога

Цікаві поради для кожного від соціального педагога

Презентація про дистанційне навчання

Як поєднати дистанційне навчання з інклюзивним