Рекомендації щодо формування читацької та математичної компетентностей учнів початкової школи

За підсумками моніторингу сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи експерти Українського центру оцінювання якості освіти підготували методичні рекомендації щодо формування цих компетентностей.

  • Перший розділ методичних рекомендацій присвячено формуванню математичної компетентності учнів на рівні початкової освіти.
  • У другому розділі рекомендацій ідеться про формування читацької компетентності. 

Рекомендації містять описи конкретних практик та зразки завдань, які можна використовувати на заняттях, зокрема і як приклади для розроблення діагностувальних робіт.

За матеріалами МОН України

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *